4 תשובות
למה שזה יהיה תלותי?
זה טוב להתחיל את השיחה,
שני הצדדים צריכים להתאמץ
זה טוב להתחיל את השיחה,
שני הצדדים צריכים להתאמץ
שלחי לו הודעה
את לא מבינה איזה כיף זה לקבל הודעה כשאתה בחופשה ורוצים לדבר איתך
את לא מבינה איזה כיף זה לקבל הודעה כשאתה בחופשה ורוצים לדבר איתך
בטח תשלחי לו הוא יאהב את זה
מה שבא לך מה שעולה לך לראש לא לחשוב יותר מידיי זה לא בריא
באותו הנושא: