4 תשובות
מה השאלה פה
עוד פעם את?
אין שאלה פה אבל אחלה טעם:)
אנונימית
כל כך מבינה אותך , זה כיף , את מרגישה ככה "בוגרת" אין עם זה בעיה , תאמצי את זה ללבוש יומיומי
באותו הנושא: