10 תשובות
תקשיב ללב שלך ולא לראש שלך!!
אתה אוהב את זה ?אז זה לא מוזר
לעשות ולהתעניין במה שאתה אוהב זה בכלל לא מוזר להפך לדעתי זה דבר טוב ,הלוואי על כולנו אתה צריך להתגאות בזה ומי שלא טוב לא לא מבין כלום
זה רעיון מעוות מאוד לומר שכל מי שלא בטלפון שלו הוא מוזר ,אפשר לחשוב מה כבר יש בטלפון
תהיה גאה התחביבים שלך לבמה שאתה אוהב, זה בכלל לא מוזר
עדיף שתשאר ככה תאמין לי .
אנונימית
אתה איכותי וזה קשה להשאר ככה בדור הזה
אנונימית
אין מעולה ממך. לא תפסיד כלום. בזמן שהמוח של החברים שלך יתנוון - אתה תפרח
היי למה יתנוון מה הכוונה(באמת מתעניינת)
אנונימית
עיסוק במסכים, כולל צפייה בטלוויזיה, מחליש את החשיבה, וממילא המוח נחלש
אני רוצה גם למחוק רשתות חברתיות יש לך טיפים להשאר עסוק בדברים אחרים ?
אנונימית
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,l-4876418,00.html
הקישור לא עובד ^ תבדוק שעשית את זה נכון .
אנונימית