70 תשובות
אלה תרנגולות לא בני אדם. חלאס להיות כאלה רגישים.
את צודקת אבל לא נראלי יש מה לעשות כל כך
שואל השאלה:
מה זה הן חיות? גם להן מגיע לחיות בדיוק כמו לכם
אנונימית
הם בחיים רק בשביל לעשות את זה.. ובכל מקרה הם לא ממש מרגישות על זה משהו
צודקת ועוד איך שמגיע להן לחיות
האנושות עדיין תלויה במוצרים של בעלי החיים לצערנו
אני לא מבינה את התגובות החסרות רגישות כאן שבגלל שאנחנו בני אדם אז אנחנו עליונים? מה זה השי* הזה, בגלל אנשים כמוכם העולם שלנו נהרס האנושות חושבת שהיא מעל כולם ופשוט הורסת את העולם ופוגעת בכל דבר שזז
אם החשיבה הזו לא תשתנה אנחנו אולי לא נהיה כאן כבר בעוד 10 שנים
לא
מרגיש לי שהשניצל שלי קצת יותר חשוב
מסכים
הן לא אמורום לשרת אותנו ככה ועוד בתנאים כאלה
הן גם ככה לא חיות הרבה
זאת דרך הטבע אין מה לעשות
כן . בגלל זה אני צמחונית ואני ממש רוצה להיות טבעונית
שואל השאלה:
חיים שלי לנו יש מליון תחליפים, לחיות אין
אנונימית
כי אנחנו חבורה של אגואיסטים שמה שאכפת לנו זה אייפון גלאקסי אינסטגרם ולעלות את האגו שלנו כמה שיותר לעלות על כל מי שלא כמונו העיקר לפנק את האגו שלנו כמה שיותר אבל אני מנסה להתנתק ממנו כמה שיותר (:
ID1
^^^מה דרך הטבע איזו עוד חיה בטבע עושה את שה
מה הקשר^^^. טבע בני האדם ביולוגית זה לשרוד ולאכול בשר. דרך אגב התרנגולות לא מסכנות הן עוברות שחיטה כשרה. ואין מה לעשות זוהי שרשרת הטבע " החזק שורד " .
שואל השאלה:
מה הקשר, אני מדברת על זה שיש כל כך הרבה תחליפים לבשר ודברים כאלה, לחיות אין אוכל בטבע והם צריכים להסתדר עם מה שיש
אנונימית
גם זאבים אוכלים לפעמים תרנגולות אז נכחיד עכשיו את הזאבים? די להיות מטומטמים ככה זה החזק שורד
שואל השאלה:
מי נכנס לך לצלחת שתקי
אנונימית
יופי להן זאת בעיה שלהן, זה שיש תחליפים זה לא אומר יש גם תחליף לכדור הארץ - מאדים, זה אומר בהכרח שכולנו נעבור לשם, לא. זה שיש תחליף לתרנגול לא אומר כלום.
שואל השאלה:
מה הקשר אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אה טוב אחותי
אנונימית
יש פה אנשים כמוני שלא רוצים לאכול תחליפים אולי לך טופו זה טעים אבל אין דרך אחרת מצטערת.
כמו שאמרתי החזק שורד ובמקרה הזה נכון לעכשיו אנחנו החזקים
jesus christ
ג'יזס אחי יש להן רגשות בדיוק כמונו
אתם ממש חסרי רגש וזה מגעיל ,תסתכלו על השם שלהן ותבינו שהמהות שלהם זה לחיות (חיות) ועוד מדבר מישהו שאוכל עוף
העיקר אומרים "הן חיות", אבל נראה איך תגיבו אם היו עושים את זה לכלב/חתול שלכם.
^ כי אנחנו עושים את זה בדרכים כאלו
https://youtu.be/c1mldqsinio
מסכים עם חלק מהדברים. אני מאמין שלפני שדחטים אותן צריך לתת להן לחיות טוב ובחופשיות ולא בכלובי סוללה שמרגישים כמו כלא אבל אם לא נהרוג בעלי חיים יהיו כאן כל כך הרבה בעלי חיים אז לא ממש יהיה מקום בעולם או שיגדלו החיול הטורפות ואז בני אדם יהרגו חיות טורפות.מגיב למי שמיתחתיי:יואו זה נורא שמרביעים חיות לא ידעתי את זה כי לא באמת ידעתי שאפשר לעשות משהו נורא כל כך אני אנסה להפחית בכמויות הבשר שאני אוכל אפילו שעלתה לי המודעות ואני משתדלממש לא לאכול בשר
לא
אנונימית
תגידו לי אתם אמיתיים??
מה זה התגובות האלו???
"אלה תרנגולות לא בני אדם"
"יש מיליון זנים של חיות"
"הן גם ככה לא חיות הרבה זאת דרך הטבע אין מה לעשות"
"מרגיש לי שהשניצל שלי קצת יותר חשוב"
"אנחנו בני אדם הם לא"
"הם חיות,מה הבעיה פה"
"מה אכפת לי, אני לא תרנגולת"
"אלה תרנגולות לא בני אדם. חלאס להיות כאלה רגישים."
"אם לא נהרוג בעלי חיים יהיו כאן כל כך הרבה בעלי חיים אז לא ממש יהיה מקום בעולם"

אתם כאלה אגואיסטיים חסרי רגישות!! מה זה "אנחנו בני אדם הם חיות"???
זה רק שמות שבני האדם ה$$%%#$@ האלה נתנו להם! אין באמת דבר כזה בני אדם ואין דבר כזה חיות. יש דבר כזה יצורים חיים!
הם יצורים חיים בדיוק כמונו!! מגיע להם לחיות!! הם ליטרלי חיים בתנאים מזעזעזים ועוד בשביל להיאכל... אתם נוראיים. כל אחד ואחת פה שכתבו תגובה דומה לאלו שכתבתי למעלה או חושבים אותה, איך אפשר להיות כל כך אגואיסטיים?
יש הבדל בין לאכול בשר לבין להגיד/לחשוב דברים איומים כאלו.


אישית, אני אוכלת בשר. אני כבר המון המון זמן רוצה להיות טבעונית אבל אני פשוט לא מצליחה.. אני לא מסוגלת לאכול כמעט כלום כי אני נורא בררנית לאוכל אז כשאני מנסה לאכול משהו שאני ממש לא סובלת אני פשוט מקיאה אותו וממשיכה להרגיש בחילות למשך חצי שעה מאותו הרגע.. אבל ההבדל ביני לבין מי שאומרים את הדברים הללו, הם שלי יש אשכרה רגשות ואני לא אנוכית!
תראו למה הפכנו...
(בתור חברה)
ומה עם גריסת אפרוחים
אלוהים ברא חיות בשביל שנאכל אותם (כל מה שכשר)
אני מסכימה שהם עוברים התעללות וזה לא בסדר
אבל אין לי מה לעשות בנוגע לזה ואני לא הולכת להפסיק לאכול ביצים
אז מה את רוצה שנגיד? אנחנו רוצים לאכול עוף ובשר ויש הרבה טבעוניים וצמחוניים (לא מכלילה) שנכנסים לנו לצלחת ומנסים לגרום לנו להרגיש רע על מה שאנחנו
אנחנו נאכל מה שאנחנו רוצים
אנונימית
מסכימה, מסכנות, אבל באלי לאכול מה לעשות
באלי כנפיים עכשיו
אנונימי
לדעתי את צודקת לגמרי, התרנגולות מאוד מאוד מסכנות.

רוב התגובות פה חסרות רגש בהגזמה. לאן נעלם הרגש, לאן?
מה היה קורה בעולם הפוך, בו את/ה התרנגול/ת. אני תוהה... איך היית חווה את זה.
אני מסכים, אולי אהיה טבעוני בעתיד :)
אגב התשובות פה ממש לא בסדר, זה לגיטימי שאתם לא מסכימים איתה אבל לא צריך לתקוף אותה.. תביעו את דעתכם בצורה מכובדת..
בטח שלחיות יש רגשות, דבילית.
מזה משנה אם נהרוג אחת תבוא אחת אחרת מה התרנוגלת ההיא קריטית לך
כן במיוחד אחרי שראיתי את שפרה נשחטת לי מול העיניים
הן*
והביצים האלה זה כמו שיש לבנות מחזור רק שהן מטילות כל יום. אם אנחנו לא ניקח את הביצים מה שיקרה זה שהן ינקרו אותן ואז יתקפו אחת את השניה.
טראומתי מידי בכדי לדבר על זה
כן, אין ספק שאת צודקת.
כל אלה שאומרים שהתגובות חסרות רגש
העולם חסר רגש וכמה שאמרתי אין לנו מה לעשות
אם אתם רוצים לכו לגדל תרנגולת בבית ותצילו אותה
יאללה תעזבו אותנו בשקט כבר כי אחרי דקה אתם שוכחים מחוסר רגש וטורפים חביתה
אני חייל, אני מסכן יותר.
הם לא מסכנים כי הם נוצרו בשביל זה והם קיימים רק בשביל המטרה הזו זה לא שלקחו אותם מבית של מישהו והתחילו להעביד אותם
X8X
לא אכפת לי מזה
אוקיי אז אולי אל תאכלי ביצים? חוצמזה שכן, לא נעים לשמוע את זה אבל בסופו של דבר בעלי החיים נועדו לשרת את בני האדם
וזה לא רק תרנגולות אלא כל החיות
וואי אני לא נושמת מהשאלה הזאת
''התרנגולת מסכנה שוחטים אותה'' ופרה לא הורגים? היא לא מסכנה?
כשאוכלים את הביצים שלה לא חושבים על זה שהתרנגולת מתה
^אל תתחכמי, את יודעת מעולה למה היא התכוונה. זאת הייתה בסך הכל דוגמא.
כן בטח אני יודעת
ראיתי מאה ואחת שאלות בנושא הזה^
אני כן חושבת, כמו כל חיה אחרת, פרות חלב, או חיות שאוכלים..
לכן אני טבעונית לול
אני אוכל בשר ולא אכפת לי אם יש תחליפים או אין, אני עדיין אמשיך לאכול בשר.
הניסיון הזה להיות "אציל" (אציל במרכאות, כי אתם לא באמת אצילים וגם לא מצאתי את המילה הנכונה) בלהיות טבעוני ולא לצרוך בבשר ממש מחליא ומעצבן אותי.
יש אינספור דברים שהטבעונים עושים מבלי מודע וגם עם מודע שהורסים את העולם שלנו, כמו זיהום ושימוש בפלסטיק.
אז למה להעיר כל כך הרבה למישהו שאוכל בשר?
"אוכלי בשר הם מגעילים, נוראיים ורעים"
אה, יפה מאוד שתמיד אומרים "אל תשפטו ישר"
בכל מיני שאלות שצצות פה, אז
למה בדיוק אתם שופטים ישר אוכלי בשר מבלי להכיר אותם?
רוב בני האדם הם אוכלי בשר, אז רובם נוראיים?
רובם מגעילים ורעים?
בגלל מה? אוכלי בשר...
מבחינה ביולוגית אנחנו צריכים לשרוד, מי קבע שאסור לנו לאכול בשר?
"תעשיות הבשר, כל מי שנמצא שמה, השוחטים וכל מי שעובד בתעשיית הבשר הוא רע!"
או בולשיט כזה דומה.
אז למה כשלהקות זאבים טורפים איזה אייל או צבי ביער זה בסדר פתאום?
הרי השוחטים וכל מי שעובד בתעשיית הבשר הוא עוזר לבני האדם לקבל את האוכל שלהם בדיוק כמו הזאבים.
"כי זה הטבע שלהם" מגניב!
ומי קבע שזה לא הטבע שלנו לאכול אותם?
"העיקר אומרים הן חיות אבל נראה איך תגיבו אם היו עושים לכלב או לחתול שלכם."
זה עניין שונה לגמרי.
1. אלו חיות מחמד ואם אני לא טועה אסור לאכול בארץ כלב או חתול.
2. אלו החיות מחמד שלי, למה שמישהו יהרוג לי אותם?
הם שלי, הם שייכות לי אני מטפל בהם אז ברור שאני אגיב אחרת כי הם שלי ואני אוהב אותם.
3. "הן חיות".
כן הן חיות ואנחנו בני אדם, אנחנו שונים מאוד אחד מהשני.
פה זה למטרה מסויימת, פה זה בשביל אוכל כי זה ביצים.
אם לדוגמא מישהו יהרוג את הכלב שלי, בשביל מה?
אם זה לאוכל - עובר על אחד.
אם זה סתם - סתם התעללות.
ההבדל בין להתעלל ולהרביץ בכלב לבין לשחוט פרה או תרנוגלת היא שהיא בשביל מטרה מסויימת לאוכל של בני האדם וזה חשוב.
אנחנו לא סתם מתעללים בהם לכיף.
~הרמיוני~
לא הייתי שוחט בעצמי תרנגולת, מה הקשר?
בשביל זה יש שוחטים שעושים את זה.
אני מפחד בכלל להרים כלב שלא יכאב לו בטעות, אז לשחוט תרנגולת?
ורק אומר שאנחנו אומנם יצורים חיים כמוהם אבל אנחנו בני אדם, תקראו על זה ועל גנום אנושי.

אני לא צריך לבכות על כל דבר שאני עושה בחיים שלי, לא צריך לדאוג על כל דבר שאני עושה ואעשה בחיים שלי אז אני לא צריך לדאוג יותר לא לפגוע בחיות ולהיות זהיר.
אגב חוזר על מה שאמרתי, לגבי הזיהום שכל אחד עושה זה הורג חיות רק אומר.
אז אני לא אומר "קדיש" על כל חיה שנפגעת על ידי דבר שאני עושה כמו שימוש בפלסטיק.
תנו לאכול, גאד דאמט.
מי שאומר שזה ככה בטבע אתם טועים ובענק
❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ההבדל בין חיות בטבע לתעשיית הבשר זה לצורך הדוגמה שהפרה שהאריה יאכל תהיה פרה שנולדה באופן טבעי, חיה בשלום עד שאריה תקף אותה בדרך הטבעית של הטבע ולא במפעל תעשיית בשר והכוונה פה היא שאריות יהרגו חיה ויטרפו אותה בדרך טבעית של הטבע שעבדו קשה בשביל לצוד את הפרה ועשו מאמץ, ולא סתם קנו בסופר. לאריות בטבע גם אין ממש ברירה אחרת, אין להם תחליפים. לבני אדם לעומת זאת, יש תחליפים


אבל לקחת תרנגולות או פרות, לשים אותן צפוף ביחד ולהזריק חומרים שיגדילו אותן כדי שיהיה יותר בשר וזה כואב להן כי זה גדול ביחד למשקל גוף, תאמינו לי זה שזה ממש לא טבעי
למי אכפת
זה הקטע בחיות.. לשחוט אותן
חחח זה כולה תרנגול, אז מה אם שוחטים אותה. לכולנו יש תפקיד בעולם הזה והתפקיד של התרנגול זה לספק לנו מזון ובשר לגוף כדי שלא נגווע ברעב.
מה לעשות זה החוק בטבע רק החזק שורד.
אנונימי
תרנגולת זה טעים
כן

וזה חלק מהסיבות שאני צמחונית
אנונימית
חיים שלי הם נולדו בשביל שנאכל אותם לא לחפור
אין שם נכון.
אנונימי
זה די מגיע להן.
אנונימי
יש לזה שני צדדים.
מצד אחד, כמו שאת אומרת, התרנגולות הן מסכנות בגלל שאת רובן מנצלים בשביל ביצים ו/או שחיטה.
מצד שני, גם אם זאת דרך נוראית, והיא כזאת, בסופו של דבר אנחנו מקבלים דרכן מזון. עכשיו זה לא שיש חוסר מזון בעולם או משהו, ברור שנוכל להסתדר בלי שימוש בתרנגלות למטרת הפקת מזון, אבל בכל מקרה, התרנגולות והאוכל שהן נותנות לנו זה חלק מהחיים שלנו וגם אם הרבה בני אדם שאכפת להם יהיו נגד זה מלא יהיו בעד זה וזאת תהיה מחלוקת שאף פעם לא תגמר/תשנה משהו. אני מציעה שפשוט כל אחד יתעסק בצלחת שלו, יהיה לכולנו יותר קל ככה.
אנונימית
האמת שזה לא עובד ככה יש תרנגולות לביצים ויש תרנגולות לפיטום והן לא עושות את זה בשבילנו שפשוט בטבע שלהן
"חיה בשלום"
במבה נוגט.
אני די בטוח שלא. היא לא חיה בשלום.
בטבע זה ממש קשה לשרוד, איפה שאפריקה למשל כל יום הוא פשוט הישרדות.
אני לא חושב שהחיים של הפרה לפני שהאריה תקף אותה היו מאושרים ושהיא חיה בשלום,
כי היא חיה בטבע וקשה לשרוד בטבע ולחיות שם.

עכשיו, לבני האדם ואני אחזור על זה שוב ביולוגית אנחנו אמורים לדאוג לעצמנו ולשרוד כמו החיות.
לא אכפת לי אם יש לנו תחליפים או אין לנו.

התהליך של השחיטה אולי לא טבעי, אבל הרעיון של לאכול בשר הוא לגמרי טבעי, הגיוני ובסדר לדעתי.
אנשים פה פשוט מזלזלים. אני אוכלת בשר לכל דבר אבל לכתוב "הן נועדו להאכל" "למי אכפת" וכו' זה דוחה ממש לדעתי.
זה לא מפריע לי
תפסיקו להתלונן על כל דבר
מי שרוצה להקריב את עצמו בשביל חיה לא משנה איזה, הוא מטומטם ואידיוט
מי ישמע טראומתי... לא מזיז לי בשיט אני אמשיך לאכול תרנגולות כמה שארצה