6 תשובות
היו אז מלא מחלות קשות כמו מחלת הדבר והאבעבועות השחורות
החיים היו מאוד דתיים

רוב האנשים חיו בכפרים או עיירות קטנות

היה איסור לעסוק ברפואה מתקדמת או ניסויים אשר עלולים לדמות אלכימיה וכישוף

לא היה מעמד ביניים אלה מעמד עני ומעמד אצולה

התקופה התאפיינה במלחמות ובמסעות צלב
אנונימי
- בימי הביניים, לנשים היו יותר זכויות מהנשים במאה ה-19
- אנשים כן התקלחו, אבל לא בתדירות של היום
- רוב מכשירי העינויים של ימי הביניים הומצאו על ידי סופרים במאה ה-19
- המגיפה השחורה הרגה את רוב אוכלוסיית אירופה
- רוב המאכלים שאנו מכירים היום לא היו קיימים בימי הביניים ורוב הפירות נראו אחרת
-תקופת ימי הביניים התחילה בסיום העת העתיקה, והסתיימה בתקופת הרנסנס
היה מעמד ביניים בימי הביניים, זאת הבורגנות שהתחילה להתפתח במאה ה-12 ^^^
היה לי קורסים של היסטוריה באוניברסיטה
שואל השאלה:
תודה רבה