10 תשובות
תדליקי טת הטלוויזיה על החדשות זה מתריע גם שם.
תדליקי חדשות
אל תפחדי נסיכה, פשוט תכנסי למקלט אם אץ שומעת אזעקה התושבים שם חיים שם המון זמן ואתם מאוגדים ביחד, אל תתני לשום דבר להפחיד אותך. את אוכלת את זה בלי מלח
אנונימי
לא לפחד תיראי חדשות יהיה טוב (:
יש אפליקצייה בטלפון שמתריע מתי יש צבע אדום אני לא בטוח איך קוראים לה אבל יש תחפשי את תמצאי
מבינה כל כך אין לך מה לפחד תיכנסי לממד ובלילה תישנו בו כדי לא לקום
תיראי חדשות את שומעת שיש צבע אדום קומי ולכי לממד
תיראי חדשות את שומעת שיש צבע אדום קומי ולכי לממד
אין ממה לפחד יש לך את כיפת ברזל ששומרת עלייך!
אנונימי
לא לפחד ואם את צריכה עזרה או כל דבר אני פה וגם האמת אני קרובה לאיזור שלך שרדתי 3 מבצעים
תורידי את האפליקציה של צבע אדום ואז זה יתריע לך שיש אזעקה
אני בהלם גם אני גרה בשדרות אולי נהיה חברות?!
סתם חחnnחח וסתם אני באמת גרה בשדרות ואת תצטרכי להתרגל לזה לא באה להפחיד אבל זה המצב שלנו חוץ מזה אין לך ממה לפחד פשוט תהיי ליד מקום מוגן (בשדרות יש הרבה) ומקסימום אין תצמדי לאיזה אוטו או קיר ותתקופפי אין לי כל כך מה להגיד אבל זה יכול לעזור.
סתם חחnnחח וסתם אני באמת גרה בשדרות ואת תצטרכי להתרגל לזה לא באה להפחיד אבל זה המצב שלנו חוץ מזה אין לך ממה לפחד פשוט תהיי ליד מקום מוגן (בשדרות יש הרבה) ומקסימום אין תצמדי לאיזה אוטו או קיר ותתקופפי אין לי כל כך מה להגיד אבל זה יכול לעזור.
באותו הנושא: