11 תשובות
אני עניתי כבר ...
תגיד לו סליחה ושזה יצא רק מעצבים ואתה לא באמת מתכוון להעליב אותו .
תבקש ממנו סליחה ותסביר לו שנתפס לך הגב כי אתה מרים דברים כבדים ואתה לא בנוי לזה כל כך ואם הוא יוכל להפסיק או לבקש שתעזור לו בדברים אחרים זה יהיה נחמד יותר
שואל השאלה:
^בגלל שאני מתאמן הוא חושב שאני יכול להרים כל דבר אז אם אני לא מצליח להרים משהו הוא מעיר לי בשביל מה אני משלם בשביל אימונים
אנונימי
אז תגיד לו שזה לא עובד ככה כדי להצליח להרים דברים כבדים צריך להתאמן הרבה
תגיד לו שיש המון סוגי אימונים ולא כל האימונים מיועדים להרמת משקולות או דברים כבדים ומה שאתה עושה נועד לחיטוב או הורדה במשקל או סתם לאורח חיים בריא ואתה לא מחפש להרים דברים כבדים
שואל השאלה:
באימונים אני מרים 7 קילו ומה שהרמתי זה היה אולי פי 2 אולי אם לא יותר זה היה כאב ברמה שלא יכלתי להרים את הגב ואני מתאמן גם אומנות לחימה אז אני לא תמיד מתאמן עם משקולות
אנונימי
זה שאתה מתאמן לא אומר שאתה צריך להרים דברים כבדים ...
זה כי הגוף שלך לא מסוגל להרים את זה כי הוא לא רגיל למשקל הזה פשוט תגיד לאבא שלך שמה שאתה מרים באימונים זה לא מה שהוא מבקש ממך
יש הבדלים ממש גדולים במשקל ואתה לא יכול להרים את מה שהוא מבקש ממך
שואל השאלה:
הוא רוצה כביכול שאני אהיה כמו אח שלי והוא לפעמים משווה אותי אליו וגם בגלל שהוא היה עוזר לו להרים דברים כבדים אבל יש הבדל גדול מאוד בגילאים
אנונימי
שואל השאלה:
אני כולה בן 14 ומה שעזרתי לו להרים לא היה יותר פחות מ15 קילו לפחות אפילו יותר לא יודע איך קוראים לזה אני חושב קיטור נו זה שמנקה
אנונימי
תסביר לו את זה !
אם אתה צריך עוד משהו ,עזרה, יעוץ אתה יכול לפנות אליי בפרטי בכיף:)