4 תשובות
תראי זה לא עובד ככה
אף אחד לא יתחיל איתך שיחה עמוקה סתם ככה ויתחיל לשפוך עליך את כול מה שקורה בלב שלו עם את רוצה להתחיל שיחה עמוקה את צריכה לשתף אותה גם בדברים אישים שלך ואז עם היא גם תתחיל לשתף אותך בדברים אישים שלה תוכלו להגיע לשיחה "עמוקה"
עם היא לא משתפת אותך אחרי הכל פשוט תחזרו לאותו מצב שהייתם
אם היא הייתה רוצה לדבר איתך שיחה עמוקה זה כבר היה קורה
השאלה היא אם זה רק את החברה הכי טובה שלה, או שגם היא חברה הכי טובה שלך? אם זה הדדי, אז פשוט תתחילי
פשוט תגידי שומעת אני חייבת להגיד לך משהו. או לשתף אותך במשהו
שואל השאלה:
החברות שלנו היא הדדית ואני יודעת את זה שהיא רוצה פשוט באמת קשה לה לשתף אנשים ואני רואה עלייה שהיא לא מרגישה ככ בסדר בזמן האחרון ואני רוצה לעזור לה בזה בגלל זה שאלתי איך להתחיל את השיחה
אנונימית