37 תשובות
אם הוא מעלה סטורי תגיבי לו משהו וזה ואז תתחילי לפתח שיחה
שואל השאלה:
הוא לא מעלה בכלל ואני לא רוצה שכאילו זה יהיה ברור שאני מנסה לדבר איתו כאילו בטעות
אז תשלחי לו הודעה תשאלי אוצו מה נשמע וזה
אם אפשר לשאול למה ניפרדתם וגם למה את רוצה לשלוח לו שוב הודעה ?
לדעתי אל, למה לחזור לזה?
אבל אם כבר... את יכולה פשוט לשאול מה שלומו ולהגיד שסתם התעניינת ואיך הוא היום
שואל השאלה:
לא דיברנו מלא זמן אז זה מוזר ככה לשאןל גם אני מפחדת מייבוש או משהו בגלל זה אני רוצה כביכול משהו לא במכוון .. אבל תודה❤
לדעתי לא כדאי שתשלחי הוא חלק מהעבר שלך למה לחזןר לדבר איתן
שואל השאלה:
כי אני מתגעגעת
אוי אל תפלי לזה אלו רגעי חולשה, לדעתי עדיף שלא תכתבי לו כלום
זה יכול להגמר רע
שואל השאלה:
תודה ❤
אם ניתקתם כבר קשר אז למה לחזור לזה שוב? הייתה לזה סיבה לא?
אני יודעת כמה זה קשה אבל באמת שעדיף לך לא לשלוח
בהצלחה אהובה❤
תשלחי לו
זה קורה ב30.11 או איזה תאריך שבא לך
ואז הוא יאמר מה קורה?
ואז תאמרי סבבה מה שלומך
תשלחי לו הודעה שלא קשורה לכלום כמו "אתה בא בסוף?" ואז הוא ישאל אותך על מה את מדברת תגידי לו "אופס התכוונתי לשלוח למישהו אחר" ואז תתחילי שיחה או משהו
בת 12 עוד 2 ימים^
חחח עשיתי את זה שבוע שעבר וזה עבד
וגם אמרתי לידיד שלי לעשות את זה לקראש והיא כבר גם בקטע שלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעשות את זה כי לא דיברנו שנה אז הוא בשיחות למטהה
תגידי שניסית לכתוב למישהו עם אותו שם, עשיתי את זה מתישהו לקראת שלי וזה עבד, נגיד אם קוראים לו יונתן (שם רנדומלי) תעשי ככה-
"היי, אתה בא בסוף"
ואז הוא ישאל אותך לאן, תגידי-
"סליחה התכוונתי לשלוח ליונתן אחר.."
ואז תתחילי שילה
שואל השאלה:
הוא מכיר את החברים שלי והוא יודע שאין אף אחד שקוראים לו ככה הוא גם לא דביל הוא מכיר אותי הןא יבין שזה בכוונה חחח
את יכולה לשלוח משפט שכאילו התכוונת לשלוח לחברה שלך ושלחת לו בטעות?
אנונימית
תכתבי הודעה וישר תמחקי ומתי שהוא שואל אותך מה זה תגידי שזה בטעות ואז תתחילי לפתח שיחה
תכתבי סתם משהו על סטורי שלא כאילו זה הלחץ בטעות "מצ9" ואז שהוא יענה רשמי לו טעות ואז עם הוא לא פותח שיה רשמי לו כזה מה איתך
שואל השאלה:
^ אין כינוי תסדרו -
הקטע שלא דיברנו מלא זמן אז פתאום הודעה בטעות זה לא אמין בשום צורהה והבעיה שהוא לא מעלה סטורי בכלל גם
תשלחי סתם מסמך של עבודה או של מטלה שאת צריכה לעשות ותכתבי מפשט כזה מתחת של מה עשית בשאלה 2 או משהו כזה, ואז את יכולה או למחוק את ההודעה או לכתוב לו סליחה בטעות
שואל השאלה:
^תתקדמי
סיימתי בצפר סיימנו שנה שעברה יב
אין לך איזה משהו של עבודה? או צבא? מסמך כזה? תוכלי גם לנסות לכתוב לו משהו כזה כמו היי בוקר טוב, ראיתי שכתבתם ככה וככה מה זה אומר וכאלה כיאילו את מנסה לדבר עם מקום עבודה או חברת עבודה או דברים כאלה תעשי את זה רשמי חחח
חוץ מזה אני יודעת שזה לא ענייני ואני בטוחה שאת יודעת אבל אקסים זה קטסטרופה ולחזור אליהם זה יעשה לך את החיים קשים ביותר..
לכי לאיזור של הבית שלו ותטיילי שם
אני רואה פה הרבה שכותבים"אל,אל תעשי את זה הוא חלק מהעבר"
אז לא.הוא היה חבר שלך.וא סיבת הפרידה היא לא משהו חמור
פשוט את יכולה וחצי להמשיך לדבר איתו.גם אם זה לא בקטע של לחזור לחברוּת
לכי על זה.בהצלחה
שואל השאלה:
הוא לא בגד בי או משהו נפרדנו כי הוא היה מאוד עסוק בלימודים שלו ובחברים שלו והם היו מרכז חייו ולא רציתי להרגיש ככה אז רבנו בגלל זה מלא עד שזה הוביל לפרידה, אני חושבת עליו עוד יותר כי הקרונה וזה הרבה לבד :(
אדרבהה
תדברי איתוו
לא מסכים^
אנ חושב לכי על זה
לדעתי רק אם את רצינית וחושבת שיש סיכוי לקאמבק אמיתי אז תפני אליו.
ותהיי ישירה, אל תחפשי תירוצים לדבר איתו. גם אם זה פוגע באגו שלך כביכול.
תגידי: היי התגעגעתי מה קורה?
ותראי אם מתפתחת שיחה משם.
אם את רוצה את יכולה לכתוב רק היי מה קורה?
אבל תהיי אמיצה ואל תחפשי סיבות מצחיקות ולא אמינות. יש לי חברה שמתחילה עם בנים ואני מקנאה בה על האומץ, מאחלת לך להיות גם אמיצה כמוה.
אנונימית
אם עבר שנה אז אל תהרסי את זה, תנסי לשחרר ממנו
תעלי סטורי שאת בוכה ואם הוא לא יגיב על זה אז אל תחזרי אליו
אנונימית
תהיי כנה ותגידי לו שאת רוצה
שרק תדברו ולא מעבר לזה
ואם הוא לא רוצה אז פשוט תנתקי קשר
כי את לא צריכה אנשים שלא רוצים לדבר איתך בחיים...
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤❤❤
שלא תעזו אל תרשמי לא איזה משהו ואז בטעות כי אז אולי הוא כזה יקטול אותך ויגיד לא שאלתי איך נולדת ואז זה יתפוצץ
שואל השאלה:
חח הוא לא יהיה רע אליי נראלי לפחות אבל כן אני לא אעשה את זה