התחברות
הרשמה
כשאני שולח הודעה בסקייפ מופיע לי בצד עיגול אדום עם סימן קריאה, מה זה אומר?
25 באפריל 2021, 08:03
הודעות
Skype
תשובה אחת
אני לא כל כך מבינה בזה אבל יכול להיות שזה אומר שההודעה לא נשלחה
ו
וחפרת לרעך כמוך
באותו הנושא:
כל פעם ששולחים לי הודעה באינסטגרם זה לא מופיע לי במסך,רק כשאני נכנסת לאינסטגרם זה מראה לי ששלחו לי הודעה.איך אפשר לשנות
אוף כל הזמן מסננים אותי כשאני שולח הודעה באתרי הכרויות
רק לי לא מופיע ששולחים לי הודעות באינסטגרם?
רק לי עדיין לא מראה או מופיע התראה ששולחים לי הודעות באינסטגרם?
למ כשאני שולח הודעה באינסטגרם יש סימן קריאה כאילו זה לא נשלח?
כשאני שולח הודעה למישהו שלא עוקב אחרי , הוא יכול לראות את ההודעה ?
אם כשאני שולח למישו בווצאפ הודעה וזה מופיע לי רק וי אחד למרות שזה מראה שהוא מחובר, מה זה אומר?
למה תמיד כשאני מחכה שהקראש ישלח לי הודעה הוא לא שולח וכשאני לא מחכה הוא שולח?
אם הטלפון שלי על מצב טיסה ושולחים לי הודעה בהודעות הרגילות זה מראה כשאני מוציאה מהמצב?
לפעמים כשאני בשירותים הוא שולח לי הודעה
כשאני שולח הודעה בקבוצה בוואטצאפ אז זה לא שולח לי למה?