התחברות
הרשמה
לפעמים כשאני בשירותים הוא שולח לי הודעה
השיחה מתגלגלת ואז הוא שואל אותי מה אני עושה אז אני משקרת ואומרת במיטה וזה מרגיש לי שאני משקרת כי אני בשירותים מחרבנת תחיים
זה בסדר לדעתכם?
13 בנובמבר 2019, 21:54
Whatsapp
הודעות
מסרים
SMS
4 תשובות
חרבני בשקט חרבני בנחת
(
(Ziv(ush
כן
A
Agatsuma Soubi
ברור שזה בסדר מה את רצינית
Y
Yapper
ברור זה בסדר
א
אגם48
באותו הנושא:
גם לכם זה קורה פה לפעמים שאתם שולחים למישהו הודעה וזה שולח פעמיים?
גם אתם עם הטלפון בשירותים לפעמים?
למה כשאני במחזור אני הרבה יותר פעמים בשירותים?(מס 2)
אני היחידה שמעבירה את הזמן בשירותים כשאני בסטיפס ?
למה תמיד כשאני מחכה שהקראש ישלח לי הודעה הוא לא שולח וכשאני לא מחכה הוא שולח?
רק אני מסתגרת לפעמים בשירותים בביהס?
כשאני שולח הודעה בקבוצה בוואטצאפ אז זה לא שולח לי למה?
אפשר איכשהו לבטל את זה שכל פעם כשאני מקבלת פרח זה שולח לי הודעה במייל?
כל פעם כשאני מורידה מים בשירותים, הם בעצם עולים כמעט עד סוף האסלה, ואז לאט לאט יורדים, זה ככה יום שלם ולא נראה כאילו משהו סותם את הזרימת מים, מה לעשות?
כבר כמה ימים שרוף לי כשאני בשירותים (בת 23) וכשאני לוחצת על הבטן בצד שמאל ליד הטבור כואב לי אין לי חום אבל יש לי חולשה לפעמים וצמרצורות מה זה יכול להיות?!
שחבר שלי שולח לי הודעה אני ישר עונה אבל כשאני שולחת הוא אף פעם