5 תשובות
גם לי יש עכשיו
אנונימית
אל תילחצי תשתי מים והכל טוב זה רק מבחן.
כן בואו נעשה את זה יחד
אנונימית
יהיה בסדר
את תסתדרי! הכל טוב זה בסך הכל מבחן 1
באותו הנושא: