3 תשובות
אני אוהבת שכל אחד משלם על עצמו
אנונימית
לא מפריע לי לשלם חצי חצי אני בהתחלה אשלם על עצמי ואם הוא מתעקש לשלם עליי אז אני אתן לו
בדייט ראשון אני משלם עליה ומאז שני שלישי והלאה חצי חצי
אנונימי
באותו הנושא: