12 תשובות
לא זה ולא זה
שואל השאלה:
בלי התחכמויות
אנונימית
כזה אני
בנט ראש ממשלה
בחירות
בחירות חמישיות כל ממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת שתומכי טרור ולא מתביישים לעשות מול משפחות שכיולות ויי של ניצחון לא אמורים להיות בממשלה מתפלא איפה כל ההורים השכולים שלא יוצאים להפגין נגד אלה שתומכי טרור ומבקרין מחבלים אז כן מעדיף עוד בחירות ולא את החיות בממשלה
אנונימי
בחירות
בנט
בנט!
בנט ראש ממשלה
עדיף זה על לבזבז למדינה עוד כסף
בחירות בחירות בחירות
3*
אז, אם אתה אומר, "אין לי דעה חזקה מי ינצח את רוב המושבים בשנת 2015 - כי אף אחד מהם לא נראה טוב ..., כפי שאתה יכול לזכור כי בשנת 2002, הם נתנו לנו את הטוב ביותרמנהיג עשינו אי פעם - אבל עכשיו הם מספרים לנו מי הם רוצים לנצח את רוב המושבים בשנת 2015 - זה יכול להיות איך אני מטיל את ההצבעה שלי, למרות שאני לא באמת רוצה לראות ממשלה שמרנית, הייתיהרבה מעדיפים לראות עבודה