6 תשובות
בחירות חמישיות בדוק
בינתיים לא יודעים
הנשיא ריבלין צריך לבחור למי הוא נותן את האופציה להרכיב ממשלה..
אם אותו נבחר לא יצליח זה יעבור לנבחר אחר ואם גם הוא לא יצליח אז הולכים לבחירות.
אם אותו נבחר לא יצליח זה יעבור לנבחר אחר ואם גם הוא לא יצליח אז הולכים לבחירות.
בחירות
לא יודעים
אם ביבי הדפוק הזה היה פורש אז הכל היה סבבה
אם ביבי הדפוק הזה היה פורש אז הכל היה סבבה
צריכים שאחד מהשניים יגיעו ל61 ואז יש החלטה והימין החדש וליברמן צריכים להחליט.
באותו הנושא: