3 תשובות
זה לגיטימי לעשות טעויות כשרק מתחילים לעבוד... ככה לומדים את העבודה. כל אחד טועה בעבודה שלו כשהוא רק נכנס אליה... אתה סתם נלחץ, הכל בסדר.
דבר ראשון אין טעם להלחץ תרגע, כולנו טועים... אם היא אומרת לך לבוא שבוע הבא יכולות להיות הרבה סיבות וזה לא נשמע לי כמו פיטורים. אם היא הייתה מפטרת אותך היא לא הייתה גוררת אותך לשם אלא מודיעה לך במקום...
ואפילו אם במקרה הכי גרוע תפוטר, לא קרה כלום, תמשיך לעבודה אחרת. זה לא קובע את הערך שלך!
עשיתי בערך 17 טעויות בפעם הראשונה שעבדתי. וגם בפעם השנייה והשלישית, ואני עושה טעויות עד היום. ככה זה, אנשים טועים. לא לומדים ברגע איך לעבוד. לא מאמינה שיפטרו אותך בגלל זה, קח את הזמן שלך ותרגע. יהיה בסדר.
באותו הנושא: