8 תשובות
לבזבז ולהנות
תמיד טוב לחסוך,אם אתה לא חייב לקנות משהו ספציפי אז תשמור את הכסף
אם יש משהו שאתה רוצה אז תקנה אם אין משהו שאתה צריך כרגע עדיף לחסוך וברגע שתרצה משהו תמיד יהיה לך
ותמיד תשמור כסף שיהיה ליתר ביטחון
ותמיד תשמור כסף שיהיה ליתר ביטחון
לבזבז ולהנות. אתה עוד בן נוער, אין לך כרגע דברים כמו שכר דירה וחשבונות לדאוג להם. עדיף לך להנות מהזמן שנשאר לך לפני שתתחיל להרוויח בשביל הדברים ההם
שואל השאלה:
יש כל מיני דברים שרציתי אבל לא היה לי כסף לקנות אותם אבל זה לא דברים שאני חייב כאילו
יש כל מיני דברים שרציתי אבל לא היה לי כסף לקנות אותם אבל זה לא דברים שאני חייב כאילו
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה לפני הצבא שיהיה לי איזה 5000 שקל מינימום
ואני רוצה לקנות גם את הפלייסטיישן החדש
אני רוצה לפני הצבא שיהיה לי איזה 5000 שקל מינימום
ואני רוצה לקנות גם את הפלייסטיישן החדש
אנונימי
אם אתה רוצה אז תפנק את עצמך בכל זאת מגיע לך
אחרי שקנית את הפלייסטיישן ומה שרצית תחסוך לך
אחרי שקנית את הפלייסטיישן ומה שרצית תחסוך לך
לפי דעתי לחסוך חצי מזה כל פעם 750 לביזבוזיפ ו750 לחיסכון כדאי לך לחסוך כמה שיותר מוקדם
אנונימית
באותו הנושא: