3 תשובות
כן תמשיך אל תוותר אתה תראה זה ישתפר בסוף אל תוותר אף פעם ברו
כן!
אני עובדת אותו הדבר, אמא שלי מורה בבית ספר למזלי אז רוב הזמן היא פשוט פותחת לי כיתה ואני יושבת שם לבד עם הטלפון..
עם כמה שזה לא כיף וקשה הלימודים חשובים.
תנסה להכיר חברים!
אני בטוחה שזה יהיה שווה את זה:)
לא הולכים לבית הספר בשביל "להכיר אנשים" ו-"למצוא חברים", מגיעים לבית הספר על מנת ללמוד, להתפתח ובעזרת השם לצאת עם תעודת בגרות. אם אתה לא מסוגל להתמודד עם העובדה שבתי ספר לא נועדו להעברת הזמן עם חברים במשך 8 שעות כל יום במשך 12 שנים, אולי באמת עדיף שתעשה טובה לאנושות ותישאר בבית
אנונימי