11 תשובות
הכיי קול שיש!
אוחצ'י
תלוי אם פאנקיסטיות עושות לך את זה... כל אחד והסטייל שלו:)
אני חושבת שזה מגניב (-:
נחמד, אבל תלוי כמה פאנקיסטית,
נגיד יש את האלה שבאים לסנטר עם המיליון עגילים במקומות מגעילים (סנטר, לשון, הרחבה)
ומתלבשים ככה זה ממש ממש מזעזע לדעתי, איכ
שיהיה לה בכיף
אם את חושבת שזה יפה, אז לכי על זה, זה לא משנה מה כולם חושבים
מגניב! (לא בציניות)
שזה קטלני ומגניב!p:
שהיא מפחידהה ויש לה בעיהה חמורהה
אנונימי