12 תשובות
מפריע מאוד
אנונימי
זה תלוי אני לא אשר ואגיד שזה לא מפריע לאף אחד לי אישית זה לא
אשקר*
לא מפריע
לא
תלוי כמה, במידה שזה כמו גורילה כן , זה די יפריע . במידה שזה דליל כזה ובקושי רואים אז לא, זה לא יפריע לי. לא לשכוח ששערות זה גם דבר טבעי כן ?
ברור
שואל השאלה:
הן בלונדיות ולא ממש רואים אבל גם כן רואים
הן בלונדיות ולא ממש רואים אבל גם כן רואים
אנונימית
זה באמת *בסדר* נשמה טהורה.
אל תכנסי לזה יותר מידי, הכול טוב. רילקס.
אל תכנסי לזה יותר מידי, הכול טוב. רילקס.
ממש לא
שיער גוף זה נורמלי!
שיער גוף זה נורמלי!
אם זה בקטנה לא נורא אבל לא עכשיו מבשלים עם אהרוני
קצת מפריע אבל לפחות זה לא בפנים או בבית שחי
באותו הנושא: