5 תשובות
אני בכיתה י והיה לי מבחנים על פרבולות וגם למדנו את זה בכיתה ט
זה מפרבולות הופך להיות נגזרות...
מנזגרות זה הופך להיות אינטגרלים
בעיקרון פרבולות זה הבסיס לחקירת פונקציות וכו
זה גם תלוי כמה יחידות את
לומדים עד שמסיימים לימודים בעיקרון
זה גם תלוי כמה יחידות את
לומדים עד שמסיימים לימודים בעיקרון
פרבולות יש גם בכיתה יא
באותו הנושא: