26 תשובות
ובקשר לשאלה נראה לי שאת צריכה להציב x=2 k=15 וp=6
המורה שלך היא מירה או סיגלית?
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אף
אחד
מהן
אנונימית
שואל השאלה:
אחת
אנונימית
שואל השאלה:
הכיתה שלך או לא יודעת מה היא לא היחידה שיש לה בחנין במצמטיקה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה אבל ניסיתי וחא הצלחתי
אנונימית
שואל השאלה:
זה יצא לא הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הצבתי וזה יצא משהו לא הגיוני אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
אני חושב שצריך להציב y=15 , p=2, x=0 ולמצוא את k
אנונימי
שואל השאלה:
כן
הצבתי ככה:
15= (-6-2)^2+k
זה יצא הפוך אז קשה להבין
אבל הפכתי את הp כי הם הופכין ממינוס לפלוס כל הזמן והצבתי את הy והx
אנונימית
שואל השאלה:
ואז זה יצא
15=(-8)^2+k
ואז העברתי את ה64 לאגף השני ויצא שk= מינוס 49 וזאת לא בת שובה וגם לפי הנקודה זה לא הגיומי
אנונימית
15= (6-2) + k
k+16=15
k = -1
לכן משוואת הפרבולה
y = (x-2)-1
אוף זה לא קולט אבל ה6-2 זה בריבוע (בחזקת שתיים)
מה המספר כיתה שלך? (ט'2 או ט'3)
שואל השאלה:
סוד
אנונימית
מה שצעיף אמרה

דרך אגב איזה הקבצה את?
אה לול לא שמתי לב, רציתי לשאול את הזאתי ששאלה את השאלה. לא את.
y=x^2-2px+p^2+k

2p/2=2
p=2

y= x^2-4x+4+k
נציב x=6
16+k=15
k=-1

y= x^2-4x+3
אתם למדתם את זה רק עכשיו...?
מה אתה רוצה?
היא שאלה שאלה עניתי לה.
שואל השאלה:
א1
כבר היה את הבוחן והלך לי גרוע אבל תודה לכל העוזרים!!
אנונימית