13 תשובות
אני רושמת וואטצאפ
וואטסאפ
הראשון
שואל השאלה:
סליחה אבל זה ככ מטריף אותי שאנשים כותבים וואטסאפ
סליחה אבל זה ככ מטריף אותי שאנשים כותבים וואטסאפ
אנונימית
אבל סאפ זה הנכון
יש כאלה שככה ויש כאלה שככה ויש כאלה שכותבים ווצאפ.
זו מילה באנגלית בעיקרון אז אין באמת פירוש בעברית זה כמו פיסיקה ופיזיקה
זו מילה באנגלית בעיקרון אז אין באמת פירוש בעברית זה כמו פיסיקה ופיזיקה
גם אותיי זה כזה מציק ואני לא יודעת למה
נכון^ אבל מבחינה תקנית זה what sup (מה קורה)
אבל לא אכפת לי בארץ כותבים עם צ
אבל לא אכפת לי בארץ כותבים עם צ
אנונימית
שואל השאלה:
^^ סוף סוף מישהי שמבינה אותיי
^^ סוף סוף מישהי שמבינה אותיי
אנונימית
זו מילה באנגלית אז אפשר לרשום אז גם וגם
אם את הולכת לפי הפירוש של זה אז כותבים וואטסאפ כאילו המילה וואט והמילה סאפ
עזבי אותי אני בכלל כותבת וואצפ
באותו הנושא: