11 תשובות
לא גם אני ככה
לא (:
לאאאאאאיאא
הרוב משתמשים באימוגי כי הם אוהבים משהו יותר ציורי, זה לא כל כך מוזר
לא
כן, זה מטריד ומביך
אנונימית
לא, גם אני עושה ככה
לדעתי זה לא מוזר ותעשה מה שיוצא לך פחח אני מתה
אנונימית
באותו הנושא: