16 תשובות
לא שידוע לי
ילדים באמת לוקחים קונדומים לטיול שנתי?!
אנונימית
אני מביאה גלולות כי צריך לקחת כל יום
יש כאלו שכן
כי אנחנו דור חביב שמנצל כל שניה להשתגלות נחמדה.

אגב בתקופתו זה לא היה.
בתקופתו.
אני ז"ל.
טוב אז רשמית הדור שלנו מסריח
בתקופתי חד משמעית זה גם היה ככה
מזה כאן אני מסכימה ותמיד אמרתי
גם בתקופתי.
סתם תקופתי עדיין נמשכת.
תקופתי כבר לא
תקופות משתנות יקירה, זה מאוד דינמי
עצוב
כדי לשים את זה בסליים
מה זה למה מה נראה לך עושים עם קונדומים וגלולות
אני לא מביאה
אתה שואל או קובע? כי זה לא ממש ככה, לפחות בתקופתי בבית הספר
כי יש כאלה שרוצים לעשות ס*ס נראה לי