6 תשובות
תדברי איתה ולא עם ההורים שלה זה יהיה מזה לא יפה, אתן חברות תדברו אמיתי אחת עם השנייה
שואל השאלה:
אמרתי לה שאני פחות מתחברת אליו אבל זה לא משהו שאני יכולה לחזור עליו זה הבחירות שלה לא שלי
אבל זה כזה מעצבן לראות מהצד בלי יכולת לעשות שום דבר
אנונימית
עזבי, תתני לה להתנסות ותהיי שם בשבילה. תגידי מה שאת חושבת על זה ותראי לה את הסיכונים שהדבר, אבל בסופו של דבר זאת בחירה שלה וזה החיים שלה, היא לא טיפשה או משהו זה לא שאת יודעת משהו שהיא לא יודעת.
לא יקרה כלום באמת, מקסימום היא תבין שהיא טעתה.
ממליץ לך לנסות לדבר איתה ואם לא אז עם ההורים שלה
יואוו איזה עצוב זה
תדברי איתה שאת דואגת לה ואם היא לא מקשיבה תשתקי אין לך כלכך מה לעשות