4 תשובות
פשוט לא מגיעים יותר
לדעתי פשוט תדברי עם המדריך על זה
אולי הוא ינסה למצא פיתרון טו משהו
וגם, אין בושה בלצאת מהקבוצה
אולי הוא ינסה למצא פיתרון טו משהו
וגם, אין בושה בלצאת מהקבוצה
ומתנצלים כזה ואומרים שאין לך זמן
גם אני הייתי בשומר החדש!!!!
תכתבי שזה לא מתאים לך, זה קצת רחוק לך, ואת עמוסה.
תכתבי שזה לא מתאים לך, זה קצת רחוק לך, ואת עמוסה.
באותו הנושא: