10 תשובות
תקשיבי אבל זה מעבר לזה, וזה גם קשור לאלימות. אני יודעת שאת מדברת על קטע נפרד, אבל הקטע הוא שכשאתה יוצר רושם אלים ומתנהג כמו שהם יתנהגו מי יהיה בצד שלך? כולם כעסו עליהם בכללי אז לא היו באים לקראתם בשום נושא, מה לעשות. אם אתה מתנהג חרא בכללי אבל אתה עושה דבר אחד סבבה זה לא אומר שיקחו את הצד שלך. הם היו צריכים לחשוב על זה.
הרעיון של מחאה הוא להשפיע, והם רק עשו יותר נזק.
הרעיון של מחאה הוא להשפיע, והם רק עשו יותר נזק.
תראי אם בן אדם שאת שונאת (הפיץ עלייך שמועות היה מגעיל וואטאבר) ירצה לעשות משהו ובן אדם שאת אוהבת שעשה כלום ירצה לעשות את אותו דבר היית עושה צרות לבן אדם הראשון ולא לשני.
אפילו שאם תשאלי אותי אני לא תומכת באף אחד. אז כשהיו הפגנות של האתיופים היו אנשים שמתו באמבולנסים. צריך למצוא דרך אחרת, או לפחות להיות בטוחים שהם לא חוסמים שום כביש שמוביל לבית חולים, אם הם מוודאים את זה זה סבבה.
אפילו שאם תשאלי אותי אני לא תומכת באף אחד. אז כשהיו הפגנות של האתיופים היו אנשים שמתו באמבולנסים. צריך למצוא דרך אחרת, או לפחות להיות בטוחים שהם לא חוסמים שום כביש שמוביל לבית חולים, אם הם מוודאים את זה זה סבבה.
תראי כמו שאמרת אני לא הייתי שם, אבל לי אין סיבה להאמין ששיקרו לי.
ומה הכוונה בלמטבע יש שני צדדים? הייתה להם כוונה טובה אבל הם לא הוציאו את זה לפועל בדך נכונה.
קיצר הם עצבנו את כל המדינה אז המדינה לא הייתה בצד שלהם בשום עניין, מצד שני המפגינים היום בינתיים לא על הצד הרע של כל ישראל וזה למה לא עושים להם צרות, זהו.
ומה הכוונה בלמטבע יש שני צדדים? הייתה להם כוונה טובה אבל הם לא הוציאו את זה לפועל בדך נכונה.
קיצר הם עצבנו את כל המדינה אז המדינה לא הייתה בצד שלהם בשום עניין, מצד שני המפגינים היום בינתיים לא על הצד הרע של כל ישראל וזה למה לא עושים להם צרות, זהו.
שואל השאלה:
בטח ששיקרו לך! כי עובדה שזה לא קרה, יגידו לך ביבי מת את תאמיני לפני שתחפשי באמת אם זה נכון? סביר להניח שלא ! אז די.. זה לא קרה אפחד לא מת! אף עובר לא מת! הכל פייק אחד גדול. אלימות הייתה, אך משני הצצדים! גם מהמפגינים וגם מהנהגים שניסו לפרוץ ולעבור בכביש מלא במפגינים כעוסים.
זה מה שזה אומר למטבע יש שני צדדים, אי אפשר להאשים רק צד אחד (את המפגינים האתיופים) והתעלם מהעובדה שהכל התחיל בגלל שניסו לפרוץ את ההפגנה. ורגע את התאונה איך לא ראית? לא ראית שדרסו מפגין אתיופי ושלחו אותו במצב קשה לבית חולים? כי יש סרטון! בניגוד לשמועות ששמעת שמתו אנשים באמבולנס. מעניין שעל זה את לא יודעת
בטח ששיקרו לך! כי עובדה שזה לא קרה, יגידו לך ביבי מת את תאמיני לפני שתחפשי באמת אם זה נכון? סביר להניח שלא ! אז די.. זה לא קרה אפחד לא מת! אף עובר לא מת! הכל פייק אחד גדול. אלימות הייתה, אך משני הצצדים! גם מהמפגינים וגם מהנהגים שניסו לפרוץ ולעבור בכביש מלא במפגינים כעוסים.
זה מה שזה אומר למטבע יש שני צדדים, אי אפשר להאשים רק צד אחד (את המפגינים האתיופים) והתעלם מהעובדה שהכל התחיל בגלל שניסו לפרוץ את ההפגנה. ורגע את התאונה איך לא ראית? לא ראית שדרסו מפגין אתיופי ושלחו אותו במצב קשה לבית חולים? כי יש סרטון! בניגוד לשמועות ששמעת שמתו אנשים באמבולנס. מעניין שעל זה את לא יודעת
אנונימית
למה להיתקע על זה בגלל שזה רלוונטי, את לא יכולה פשוט לקחת נתון רלוונטי מהמשוואה ולבקש לענות בלעדיו זה לא עובד ככה, זו לא תשובה אמיתית.
אם הם לא היו אלימים אז כן זו לגמרי צביעות, אבל בשנייה שהם נהיו אלימים אף אחד לא רצה לתמוך בהם **בכלום** וזה לגמרי לגיטימי.
אם מישהו בעט בילד ויום אחרי רצה לעבור במעבר חצייה (סתם דוגמה אקראית) לא הייתי נותנת לו, למה? כי הוא חרא.
לעבור במעבר חצייה זה סבבה אבל נכון? אז זה כמו שתגידי לי אבל תשכחי רגע מזה שהוא בעט בילד - אני לא יכולה! לא ככה זה עובד.
אם הוא לא היה בועט בילד הוא לא היה חרא בן אדם ולא הייתה לי בעיה איתו אבל זה לא היה המצב.
את קצת ראש קטן.
אם הם לא היו אלימים אז כן זו לגמרי צביעות, אבל בשנייה שהם נהיו אלימים אף אחד לא רצה לתמוך בהם **בכלום** וזה לגמרי לגיטימי.
אם מישהו בעט בילד ויום אחרי רצה לעבור במעבר חצייה (סתם דוגמה אקראית) לא הייתי נותנת לו, למה? כי הוא חרא.
לעבור במעבר חצייה זה סבבה אבל נכון? אז זה כמו שתגידי לי אבל תשכחי רגע מזה שהוא בעט בילד - אני לא יכולה! לא ככה זה עובד.
אם הוא לא היה בועט בילד הוא לא היה חרא בן אדם ולא הייתה לי בעיה איתו אבל זה לא היה המצב.
את קצת ראש קטן.
שואל השאלה:
איך זה רלוונטי לדיון את שואלת? את זו שהסטת את הדיון למקום אחר אז אני המשכתי אותו .. ואם את מביאה לי טענות שהן חסרות שחר כמו להגיד שאנשים מתו באמבולנסים אז אני מפריכה לך אותן כי זה לא נכון. לא היה ולא נברא! נכון אנשים התייבשו, נכון אנשים נתקעו מעל 6 שעות בכבישים בלי אוכל,אבל אפחד לא מת! אני הייתי שם וראיתי הכל ושמעתי הכל. ואם זה היה נכון היו מפרסמים אתזה באתרים מוכרים, ומביאים צילומים ואני גם הראשונה שהייתי מגנה דבר כזה זה א. דבר שני, תפסיקי להתמם נו באמת "לנסוע זה לא פשע זה הכי לגיטימי בעולם שנהגים ינסו להגיע לאן שהם רוצים", נכון זה הכי לגיטמי בעולם, אבל לא ביום כזה! יום עמוס בהפגנות וחסימות צירים, מה גם שהודיעו על כך כמה שעות טובות מראש באתרים מוכרים, כדי שנהגים יוכלו להערך לזה בהתאם ולמצוא דרכים חלופיות, אבל לא אנשים בכל זאת להחליט להתעקש להכנס ולנסות את מזלם דווקא בכביש הזה! וכשלא הצליחו ניסו לדרוס מפגינים,ואז מתפלאים למה מפגינים קופצים עליהם! זו הפגנה! מה ציפו? שיפגינו תוך כדי תנועה ? באמת? תגידי מה שתגידי שני הצדדים יצאו לא בסדר, את ממש לא יכולה להאשים רק צד אחד, ואם את כן את כנראה לא אובייקטיבית! שני הצדדים יצאו לא בסדר גם המפגינים שהפעילו אלימות וזעם כלפי הנהגים, וגם הנהגים עצמם שניסו בכוח להיכנס ולהתגרות בהם ואף לנסות לדרוס. (ואחד מהם אפילו הצליח אבל ברור שלא תדברי עלזה ) . ותעשי לי טובה, בן אדם שהוא לא גזען לא ישנא אתיופי/מרוקאי/ רוסי פתאום ביום בהיר אחד, בגלל קומץ אלים,מופרע ובעייתי. הרי בסופו של דבר הם לא מייצגים את העדה כולה! וזה מה שעצוב, שאתם לא מבינים שלא כל האתיופים אותו דבר, לא כולם אלימים, ולא כולם מופרעים . ואם ראיתם קומץ והשלכתם את זה על עדה שלמה, כנראה הבעיה היא אצלכם. אצל אותם אלה שמשחקים אותה שפתאום בגלל ההפגנה האלימה הזו, הם לא אוהבים אתיופים חח והגזענות רק גברה
איך זה רלוונטי לדיון את שואלת? את זו שהסטת את הדיון למקום אחר אז אני המשכתי אותו .. ואם את מביאה לי טענות שהן חסרות שחר כמו להגיד שאנשים מתו באמבולנסים אז אני מפריכה לך אותן כי זה לא נכון. לא היה ולא נברא! נכון אנשים התייבשו, נכון אנשים נתקעו מעל 6 שעות בכבישים בלי אוכל,אבל אפחד לא מת! אני הייתי שם וראיתי הכל ושמעתי הכל. ואם זה היה נכון היו מפרסמים אתזה באתרים מוכרים, ומביאים צילומים ואני גם הראשונה שהייתי מגנה דבר כזה זה א. דבר שני, תפסיקי להתמם נו באמת "לנסוע זה לא פשע זה הכי לגיטימי בעולם שנהגים ינסו להגיע לאן שהם רוצים", נכון זה הכי לגיטמי בעולם, אבל לא ביום כזה! יום עמוס בהפגנות וחסימות צירים, מה גם שהודיעו על כך כמה שעות טובות מראש באתרים מוכרים, כדי שנהגים יוכלו להערך לזה בהתאם ולמצוא דרכים חלופיות, אבל לא אנשים בכל זאת להחליט להתעקש להכנס ולנסות את מזלם דווקא בכביש הזה! וכשלא הצליחו ניסו לדרוס מפגינים,ואז מתפלאים למה מפגינים קופצים עליהם! זו הפגנה! מה ציפו? שיפגינו תוך כדי תנועה ? באמת? תגידי מה שתגידי שני הצדדים יצאו לא בסדר, את ממש לא יכולה להאשים רק צד אחד, ואם את כן את כנראה לא אובייקטיבית! שני הצדדים יצאו לא בסדר גם המפגינים שהפעילו אלימות וזעם כלפי הנהגים, וגם הנהגים עצמם שניסו בכוח להיכנס ולהתגרות בהם ואף לנסות לדרוס. (ואחד מהם אפילו הצליח אבל ברור שלא תדברי עלזה ) . ותעשי לי טובה, בן אדם שהוא לא גזען לא ישנא אתיופי/מרוקאי/ רוסי פתאום ביום בהיר אחד, בגלל קומץ אלים,מופרע ובעייתי. הרי בסופו של דבר הם לא מייצגים את העדה כולה! וזה מה שעצוב, שאתם לא מבינים שלא כל האתיופים אותו דבר, לא כולם אלימים, ולא כולם מופרעים . ואם ראיתם קומץ והשלכתם את זה על עדה שלמה, כנראה הבעיה היא אצלכם. אצל אותם אלה שמשחקים אותה שפתאום בגלל ההפגנה האלימה הזו, הם לא אוהבים אתיופים חח והגזענות רק גברה
אנונימית
שואל השאלה:
חח חוץ מזה מתה לשאול שאלה, אמרת ש "לנסוע זה לא פשע, זה הכי לגיטמי בעולם שנהגים ינסו להגיע לאן שהם רוצים" אני רוצה להבין את גם היית אומרת את אותו משפט אם בהפגנה של נכי צהל שהייתה אתמול, היו כמה נהגים שמנסים לעבור בכוח בין המפגינים ומפריעים להם להפגין, כדי להגיע לביתם או לעבודה (כי מה לעשות חס וחלילה באמת שאנשים יתקעו בפקק )? או שפה זה מותר
חח חוץ מזה מתה לשאול שאלה, אמרת ש "לנסוע זה לא פשע, זה הכי לגיטמי בעולם שנהגים ינסו להגיע לאן שהם רוצים" אני רוצה להבין את גם היית אומרת את אותו משפט אם בהפגנה של נכי צהל שהייתה אתמול, היו כמה נהגים שמנסים לעבור בכוח בין המפגינים ומפריעים להם להפגין, כדי להגיע לביתם או לעבודה (כי מה לעשות חס וחלילה באמת שאנשים יתקעו בפקק )? או שפה זה מותר
אנונימית
שואל השאלה:
הינה עוד חכמים! אני רשמתי בסוגרים שזה לא רלוונטי כי זו לא הנקודה שאני רוצה להעביר אז למה בכל זאת להתקע על זה? ואם כבר נגעתם, אני אגיד את דעתי ההפגנה של העדה האתיופית,לא הייתה אלימה עד שלא חיפשו אותם. אני הייתי בהפגנה וראיתי במו עיני איך מנסים לדרוס אותם וגם הצליחו לדרוס ולהעיף מפגין אחד, רואים כביש חסום (הודיעו מראש שכמה צירים יהיו חסומים ובכל זאת אנשים בחרו להיכנס, אז מה הם מצפים? למה להיכנס? למה להתגרות? וכאז כשהם מחזירים הם מאשימים אותם באלימות. אל תבלבלו את המוח. מה שכן גם את זה אני לא מצדיקה, אני לא בעד אלימות משני הצדדים אבל אי אפשר להאשים רק צד אחד!!! והתקשורת ידוע בתור תקשורת מתסיסה הם יעשו הכל כדי להוציא אותם חארות אז די, מי שלא היה נוכח שלא ידבר הכי קל לראות חצאי דברים וסילופים בתקשורת . אחרי שסטינו מהנושא אני אשאל שוב מזו הצביעות הזו? למה היןם זה בסדר שהם חוסמים את איילון, ומשבשים לאנשים את שגרת היום שלהם ואפחד לא פוצה פה?? (אני בעד! שיחסמו)
הינה עוד חכמים! אני רשמתי בסוגרים שזה לא רלוונטי כי זו לא הנקודה שאני רוצה להעביר אז למה בכל זאת להתקע על זה? ואם כבר נגעתם, אני אגיד את דעתי ההפגנה של העדה האתיופית,לא הייתה אלימה עד שלא חיפשו אותם. אני הייתי בהפגנה וראיתי במו עיני איך מנסים לדרוס אותם וגם הצליחו לדרוס ולהעיף מפגין אחד, רואים כביש חסום (הודיעו מראש שכמה צירים יהיו חסומים ובכל זאת אנשים בחרו להיכנס, אז מה הם מצפים? למה להיכנס? למה להתגרות? וכאז כשהם מחזירים הם מאשימים אותם באלימות. אל תבלבלו את המוח. מה שכן גם את זה אני לא מצדיקה, אני לא בעד אלימות משני הצדדים אבל אי אפשר להאשים רק צד אחד!!! והתקשורת ידוע בתור תקשורת מתסיסה הם יעשו הכל כדי להוציא אותם חארות אז די, מי שלא היה נוכח שלא ידבר הכי קל לראות חצאי דברים וסילופים בתקשורת . אחרי שסטינו מהנושא אני אשאל שוב מזו הצביעות הזו? למה היןם זה בסדר שהם חוסמים את איילון, ומשבשים לאנשים את שגרת היום שלהם ואפחד לא פוצה פה?? (אני בעד! שיחסמו)
אנונימית
שואל השאלה:
דבר אחד שהכעיס מאד ותפס את עיני בכל מה שרשמת,זה הנתון השקרי הזה שכנראה קראת את החירטוט הזה איפשהו והחלטת שהוא נכון וזה "אנשים מתו באמבולנסים" את אמיתית!? לפני שרשמת אתזה בדקת אם זה באמת נכון? כי זה לא היה ולא נברא!!! אפחד לא מת, ואף אישה בהריון לא מת לה העובר הכל פאיקנג פייק! דבר שני, את שוב מתעלמת מהעובדה שלמטבע יש שני צדדים.
האלימות לא באה לבד, לפני זה קדמו כמה דברים. ראו כביש חסום, ראו מפגינים זועמים, התריאו כמה שעות טובות לפני, בכמה אתרי חדשות שכמה כבישים מרכזיים בארץ יהיה *חסומים* ובכל זאת אנשים בחרו ליסוע דווקא בכבישים אלה, אז מה חשבו שיקרה? שינסו לפרוץ כביש עם מפגינים שהזעם שלהם שולט בהם ושיהיה מהמם? וכיף? וזה יעבור בשלום? לא!
היו נהגים שניסו לפרוץ, וגם פרצו ואחד מהם אפילו נדרס ואושפז במצב קשה בבית חולים עם שברים בכל הגוף, אבל לא ! האתיופים אשמים והנהג קורבן.
זה מה שהכי עצוב, שמתעלמים מהעבודה שלמטבע יש שני צדדים, האלימות לא באה לבד. והשקרים שאנשים מתו די נו באמת? ראיתי במו עיני את השתלשלות הדברים, מי שלא היה שם שלא ידבר כי הוא לא ראה כלום, הוא ניזון נטו משקרים שמפצים ועושים שם רע לעדה שלמה. מה גם שלא בכל מקום הייתה אלימות פיזית. ודבר שלישי אני בכלל נגד אלימות מכל צד, זה מיותר ולא מתאים אבל אל תהיו צבועים ותאשימו צד אחד.
דבר אחד שהכעיס מאד ותפס את עיני בכל מה שרשמת,זה הנתון השקרי הזה שכנראה קראת את החירטוט הזה איפשהו והחלטת שהוא נכון וזה "אנשים מתו באמבולנסים" את אמיתית!? לפני שרשמת אתזה בדקת אם זה באמת נכון? כי זה לא היה ולא נברא!!! אפחד לא מת, ואף אישה בהריון לא מת לה העובר הכל פאיקנג פייק! דבר שני, את שוב מתעלמת מהעובדה שלמטבע יש שני צדדים.
האלימות לא באה לבד, לפני זה קדמו כמה דברים. ראו כביש חסום, ראו מפגינים זועמים, התריאו כמה שעות טובות לפני, בכמה אתרי חדשות שכמה כבישים מרכזיים בארץ יהיה *חסומים* ובכל זאת אנשים בחרו ליסוע דווקא בכבישים אלה, אז מה חשבו שיקרה? שינסו לפרוץ כביש עם מפגינים שהזעם שלהם שולט בהם ושיהיה מהמם? וכיף? וזה יעבור בשלום? לא!
היו נהגים שניסו לפרוץ, וגם פרצו ואחד מהם אפילו נדרס ואושפז במצב קשה בבית חולים עם שברים בכל הגוף, אבל לא ! האתיופים אשמים והנהג קורבן.
זה מה שהכי עצוב, שמתעלמים מהעבודה שלמטבע יש שני צדדים, האלימות לא באה לבד. והשקרים שאנשים מתו די נו באמת? ראיתי במו עיני את השתלשלות הדברים, מי שלא היה שם שלא ידבר כי הוא לא ראה כלום, הוא ניזון נטו משקרים שמפצים ועושים שם רע לעדה שלמה. מה גם שלא בכל מקום הייתה אלימות פיזית. ודבר שלישי אני בכלל נגד אלימות מכל צד, זה מיותר ולא מתאים אבל אל תהיו צבועים ותאשימו צד אחד.
אנונימית
אבל איך את יודעת שזה לא קרה?
תקשיבי את מנהגת כאילו אני סתם מתנגדת להפגנה כל עיוור וזה לא המצב.
אני יודעת שהיה בחור שנדרס וזה לא בסדר כמובן, זה נוראי לא פחות אבל איך זה רלוונטי לדיון?
ומה זאת אומרת ניסו לפרוץ את ההפגנה כלומר לנסוע? לנסוע זה לא פשע זה הכי לגיטימי בעולם שנהגים ינסו להגיע לאן שהם רוצים ושאף אחד לא יזרוק עליהם שום דבר בדרך.
תראי איך שעשו את ההפגנה הזאת הייתה לא בסדר, המטרה שלה הייתה הגיונית הביצוע לא, אז איך הם מצפים שאנשים יתמכו בהם? הם פשוט היו מטומטמים רק עשו לעצמם רושם גרוע ודווקא גרמו ליותר גזענות.
את יכולה להוכיח שהאמבולנס זה שמועות? לא, ואני לא יכולה להוכיח שזה קרה. אבל שתינו יכולות להסכים על זה שזה יכל לקרות, ולדעתי זה מספיק.
תקשיבי את מנהגת כאילו אני סתם מתנגדת להפגנה כל עיוור וזה לא המצב.
אני יודעת שהיה בחור שנדרס וזה לא בסדר כמובן, זה נוראי לא פחות אבל איך זה רלוונטי לדיון?
ומה זאת אומרת ניסו לפרוץ את ההפגנה כלומר לנסוע? לנסוע זה לא פשע זה הכי לגיטימי בעולם שנהגים ינסו להגיע לאן שהם רוצים ושאף אחד לא יזרוק עליהם שום דבר בדרך.
תראי איך שעשו את ההפגנה הזאת הייתה לא בסדר, המטרה שלה הייתה הגיונית הביצוע לא, אז איך הם מצפים שאנשים יתמכו בהם? הם פשוט היו מטומטמים רק עשו לעצמם רושם גרוע ודווקא גרמו ליותר גזענות.
את יכולה להוכיח שהאמבולנס זה שמועות? לא, ואני לא יכולה להוכיח שזה קרה. אבל שתינו יכולות להסכים על זה שזה יכל לקרות, ולדעתי זה מספיק.
באותו הנושא: