5 תשובות
לא בזום אבל ללמוד בקפסולות בבית ספר
איך לעזאזל הם מחזירים אותנו לכיתות של 40 ילד?
אני(:
אני מעדיפה לשלב
אבל זה מאוד קשור לאופי של בן אדם עם בן אדם חברותי ואוהב שגרה עדיף לו ללמוד בבית ספר אבל לעומת זאת עם אדם פחות אוהב להיות עם אנשים כל היום ואוהב לסדר את הלוז שלו בלי להיות תלוי באף אחד הוא יעדיף זום אני אישית שילוב של שניהם

דודים שלי שגרים בארצות הברית יכולים לבחור טווח זמן מסויים שהם לומדים בבית וטווח מסויים בבית ספר זה גם מאוד מקל עליהם שהם באים לבקר בארץ