7 תשובות
הייתי מסבירה שלא מתאים, בטוח לא הייתי חוסמת וזהו.
הייתי כותבת שפחות מתאים לי ומאחלת בהצלחה.
אל תחסמי וזהו, זה מזעזע לעשות משהו כזה.
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
להגיד לו בכנות, אל תיעלמי לו ככה בבום
תסבירי לו שלא מתאים לך