4 תשובות
אני לא יודעת מה הנוהלים לגבי לבוא כשלא מרגישים טוב, אבל אם את יכולה ללכת בהשפעת כדור לשירות זה עדיף
שואל השאלה:
הבעייה היא שאני בגן ילדים
אה אוי ):
אממ... את יכולה לפנות לדעתי לרכזת שלך ולהגיד לה שאת לא מרגישה טוב ושאת לא רוצה להדביק את הילדים ומה לעשות עם זה כי חזרת מהפסקה ומחופש
היי אפשר לשאול איך בשירות בגן ילדים ? פשוט אני רוצה ללכת לעשות ואני אשמח לשמוע חוות דעת (יש לי ניסיון כסייעת)