4 תשובות
חחח אחד שנמצא איתי בצבא .. הזוי
האמת שלא
לא פגשתי, אבל קשר מצויין מדברים בדיס כל יום
בנתיים לא כי אני חדשה באתר ולא יצא לי להכיר אנשים...אבל אני מעדיפה גם שפחות להכיר אי אפשר לדעת אם יש פה פדופילים או אנסים ,מעדיפה להיזהר.
באותו הנושא: