9 תשובות
כן.
כן
בן זונה אני שונאת אותו
אנונימית
הוא צחק על החצ'קון שלי ואז פתאום הקראש נעלם
שואל השאלה:
אותו דבר איתי^
אפילו ההורים שלי עושים לי רע
אותו דבר איתי^
אפילו ההורים שלי עושים לי רע
אנונימית
לא לא לא לא התכוונתי לזה ככה
ההורים שלי מדהימים
והחיים שלי מדהימים בקטע מטורף
והחברה הזאת, אומנם היו לנו המון קשיים בדרך למצב הנוכחי של מערכת היחסים שלנו- אבל עכשיו זה באמת מדהים.
היא כמות אחות בשבילי- אנחנו נמצאות ביחד 24/7, היא באה איתי ליציאות משפחתיות והיום נגיד היא סתם יצאה איתי ועם אחותי, היא ממש חלק מהמשפחה שלי, אפילו אחותי הקטנה איימה עליי שהיא לא תדבר איתי לעולם אם אני אעז להפסיק להיות חברה שלה...
ובכללי אני מאושרת כמו שבחיים שלי לא הייתי בלי קשר אליה.
אל תתלי את האושר שלך באחרים, זה לא אושר אמיתי.
ואין סיבה שתחשבי ככה, אני בטוחה שאת יכולה למצוא דברים ואנשים שעושים לך טוב.
ההורים שלי מדהימים
והחיים שלי מדהימים בקטע מטורף
והחברה הזאת, אומנם היו לנו המון קשיים בדרך למצב הנוכחי של מערכת היחסים שלנו- אבל עכשיו זה באמת מדהים.
היא כמות אחות בשבילי- אנחנו נמצאות ביחד 24/7, היא באה איתי ליציאות משפחתיות והיום נגיד היא סתם יצאה איתי ועם אחותי, היא ממש חלק מהמשפחה שלי, אפילו אחותי הקטנה איימה עליי שהיא לא תדבר איתי לעולם אם אני אעז להפסיק להיות חברה שלה...
ובכללי אני מאושרת כמו שבחיים שלי לא הייתי בלי קשר אליה.
אל תתלי את האושר שלך באחרים, זה לא אושר אמיתי.
ואין סיבה שתחשבי ככה, אני בטוחה שאת יכולה למצוא דברים ואנשים שעושים לך טוב.
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
ממ?
צחקתי בקול מהשאלה הזאת
למרות שזה לא באמת מצחיק
אבל עדיף לצחוק מאשר לבכות (;
זה מצחיק אותי כי ליטרלי כל מי שהייתי מאוהבת בו זה רק כאלה שעשו לי רע.
ובכללי כמעט כל מי שאני אהבתי מכל הלב עשה לי רע..
אפילו החברה הכי טובה שלי, שכרגע מדהים לי איתה והיא עושה לי הכי טוב בעולם, אבל לקח הרבה כאב, דמעות ומאמץ מצד שתינו כדי להגיע למה שיש לנו היום...
אז כן, לגמרי.
אני לא טובה בלבחור את האנשים שאני אוהבת מסתבר :/
למרות שזה לא באמת מצחיק
אבל עדיף לצחוק מאשר לבכות (;
זה מצחיק אותי כי ליטרלי כל מי שהייתי מאוהבת בו זה רק כאלה שעשו לי רע.
ובכללי כמעט כל מי שאני אהבתי מכל הלב עשה לי רע..
אפילו החברה הכי טובה שלי, שכרגע מדהים לי איתה והיא עושה לי הכי טוב בעולם, אבל לקח הרבה כאב, דמעות ומאמץ מצד שתינו כדי להגיע למה שיש לנו היום...
אז כן, לגמרי.
אני לא טובה בלבחור את האנשים שאני אוהבת מסתבר :/
באותו הנושא: