4 תשובות
אני בשוק!!! נשבע שכן, התאהבתי במישהי, אמרתי לה ואז היא בי.. ואז זה פשוט לא עבד, זה נכבה ואני לא מבין למה
קרה שנדלקתי על מישהו (זו לא הייתה התאהבות,קראש כזה) ואז הוא נדלק עליי אבל בדרך הוא השתנה ברמות מכל בחינה אפשרית, ומה שגרם לי לי לחבב אותו כל כך השתנה בו אז ירד לי ממנו
לא , התאהבתי רק פעמיים באמת
באותו הנושא: