התחברות הרשמה

דחוף אמאלה יקרה לי משהו?!

שמתי מים בכוס מהברז והיה לזה טעם של סבון או כלור לאדע טעם מוזר
16 באפריל 2021, 20:37
דחוףפחדים    
2 תשובות
לא חושב שיקרה משהו אבל בכללי עדיף נראלי לא לשתות מהברז זה גם הרבה פחות טעים
ה
הטוסט נקניק של אריאל
לא נראלי שיקרה לך משהו
ש
שירלי *
באותו הנושא:
אמאלה אלוהים ישמור אנחנו בים וכלב בא אלינו ואכל לנו מהעוגת שוקולד מה יקרה לו???
אמאלה כנסו דחוף דחוף!
אמאלה מה יקרה ב27/8?
אמאלה בבקשה עזרה דחוף יש לי איפון איקס אר עמיד במים נפל עליו ממש קצת מים מהכוס שלי ישר יבשתי לא יקרה כלום לפלאפון נכון?
אמאלה מה לעזאזל יקרה ב27 לאוגוסט
אמאלה דחוף זה יקרה?! כנסו
אמאלה יקרה לי קורונה?!
*בטעות* שאפתי טלק דרך האף מה יקרה לי אמאלה זה מסוכן?
שתיתי חצי כוס וודקה פינלנדיה משהו כזה .מעורבב עם אקסל יקרה לי משהו דחוף ??
דחוף אמאלה איך כותבים באנגלית -"שירלי זה הדבר הכי יקר לי בעולם"?
אמאלה תקשיבו דחוף דחוף דחוף