התחברות הרשמה

אמאלה דחוף זה יקרה?! כנסו

הקורונה פרצה בחודש 3 נראלי וקיצור הייתי בכיתה י" אז עוד מעט חוזרים ללמוד יחזירו אותי לי" או יעלו לי"א?!
27 באפריל 2020, 12:26
עצותפחדיםפחדדחוף    
2 תשובות
נראה לי שיש סיכוי שעושים שוב את י' אבל כנראה שלא, אני תוהה אם יהיה צריך לחזור על הבגרויות
g
guy1101
יעלו
N
Noa Shepherd
באותו הנושא:
אמאלה אמאלה כדאי לי ? בנות כנסו
אמאלה כנסו דחוף לפירוט
אמאלה אני מפחדת כנסו (דתיים בעיקר אתם!)
אמאלהה הצילוו כנסו זה ממש ממש דחוף אבל ממשש!
אמאלה כנסו דחוף דחוף!
דחוף דחוף אמאלה התקשרתי לקראש מחסוי ואמרתי לו שאני אוהבת אותו וזה. ואז הוא שלח לי הודעה בווצאפ אמא כנסו בבקשה
כנסו דחוף אמאלה!!!
אמאלה אני מפחדת רצח כנסו דחוף
אמאלה כנסו דחוף
אמאלה אמאלה אמאלה אני מתרגשת הבטיחו שיעשו את התסריט שלי לסרט כנסו מה אתם חושבים?!?
אמאלה אני מתה כנסו