3 תשובות
זה טוב
מבינה את הסימליות הזאת אבל לדעתי צריכים לעשות רווח של יום בין יום הזכרון לערב יום העצמאות. במצב הנוכחי אנשים מדברים ביום הזכרון נטו על התוכניות שלהם ליום העצמאות וזה חבל
^צודקת לגמרי.
מה שאנשים עושים בשעות האחרונות של היום זה לתכנן מה הם יעשו ביום העצמאות וזה פספוס הפואנטה של היום הזה