9 תשובות
עושים לנו טקס בבית ספר עם שירים עצובים.. ומדברים על זה
שומעת שירים
אממ אני לא ככ בכאב.
אני מבינה את הצער ואני ממש ממש עצובה אבל אני לא בכאב
אני מבינה את הצער ואני ממש ממש עצובה אבל אני לא בכאב
אין ממש דרך.
פשוט תזכרי שהם איתנו תמיד
פשוט תזכרי שהם איתנו תמיד
רגיל לזה
זה בסדר שכואב, צריך לכאוב את זה. אבל צריך להוציא את זה איכשהו.
אל תשאירי את זה לעצמך תדברי על זה עם מישהו, תכתבי, תשירי, תציירי
באמת כל דבר שיעזור לך להוציא את זה החוצה
אל תשאירי את זה לעצמך תדברי על זה עם מישהו, תכתבי, תשירי, תציירי
באמת כל דבר שיעזור לך להוציא את זה החוצה
אנונימית
אני כותבת, כותבת על היום..כותבת מה היה קורה אם שישה מיליון יהודים ו64 מיליון אנשים לא היו נרצחים.. אבל אי אפשר באמת לעצור אותו.
שואל השאלה:
אבל יום הזיכרון לחללי צהל ..לא לשואה
אבל יום הזיכרון לחללי צהל ..לא לשואה
אה, אי אפשר להפחית זה תמיד איתנו
באותו הנושא: