9 תשובות
שואל השאלה:
כי אני יודע שנפלו 23.928 אנשים בכללי גם בפיגועים וגם כחללי צהל
לא הבנתי למה מכלילים את כולם בפוסט נגיד של צהל כאנשים שנפלו למען הגנת המדינה
כי אני יודע שנפלו 23.928 אנשים בכללי גם בפיגועים וגם כחללי צהל
לא הבנתי למה מכלילים את כולם בפוסט נגיד של צהל כאנשים שנפלו למען הגנת המדינה
אנונימי
תכל'ס, יכול להיות שאם המחבלים לא היו רוצחים אותם, הם היו רוצחים אנשים אחרים
אז זה כן הגנה על המולדת באיזשהו מקום
אז זה כן הגנה על המולדת באיזשהו מקום
שואל השאלה:
אין היגיון במה שאמרת כרגע
כי מה זה "אנשים אחרים"
גם הם אנשים אחרים
אין כאן שום הגנה על המולדת כיאלו
אין היגיון במה שאמרת כרגע
כי מה זה "אנשים אחרים"
גם הם אנשים אחרים
אין כאן שום הגנה על המולדת כיאלו
אנונימי
גם חייל שנהרג לא בתפקיד פעל למען המדינה. הוא גם ישאיר מקום ריק, חלל בצבא ובמדינה. הוא יחסר לנו.
הם חלק מהמאבק והם נפגעו כתוצאה מהמאבק
כי חלק מהעובדה שאנחנו חיים במדינה הזאת היא שיש פיגועים, ומי שנפגע מהם הוא חלק מהקרבנות של זה, כמו שחיילים הם קרבנות של מלחמה, נפגעי טרור הם קרבנות של המלחמה הגדולה יותר.
אז מאיפה אתה בטוח שמכלילים אותם שם?
שואל השאלה:
אבל זה גם לא נכון
יש ילדים שמתו בפיגועים, הם לא עשו משהו למען המדינה באותו רגע
כיאלו זה נשמע מזלזל אבל חס וחלילה זאת לא הכוונה מקווה שתבינו
אבל זה גם לא נכון
יש ילדים שמתו בפיגועים, הם לא עשו משהו למען המדינה באותו רגע
כיאלו זה נשמע מזלזל אבל חס וחלילה זאת לא הכוונה מקווה שתבינו
אנונימי
זה פשוט אנשים שמתו תוך כדיי פעולה כלשהיא למען המדינה
באותו הנושא: