9 תשובות
לא היית צריך להעליב אותה.
היית צריך להגיד לה שהיא פגעה בך ולהמשיך הלאה.
אל תדאג זה טבעי לכעוס ואני בטוח שיש לך את כל הסיבות בעולם, אבל אל תפגע באנשים, שום טוב לא יוצא מזה.
מקווה בשבילך שתמצא דרכים לתעל את הכעס ולהוציא אותו ושתמצא אנשים ששווים אותך:)
היית צריך להגיד לה שהיא פגעה בך ולהמשיך הלאה.
אל תדאג זה טבעי לכעוס ואני בטוח שיש לך את כל הסיבות בעולם, אבל אל תפגע באנשים, שום טוב לא יוצא מזה.
מקווה בשבילך שתמצא דרכים לתעל את הכעס ולהוציא אותו ושתמצא אנשים ששווים אותך:)
קרח גם יעזור
פשוט תשחרר ממנה, כן זה קשה אבל אם מה שאתה כותב נכון אז לא טוב לכם לדבר/להיות בקשר
שואל השאלה:
|ya1r|
זה לא שבדיוק העלבתי אותה, אבל כן סוג של ניסיתי להוריד אותה ולעקוץ אותה.
|ya1r|
זה לא שבדיוק העלבתי אותה, אבל כן סוג של ניסיתי להוריד אותה ולעקוץ אותה.
תירגע, תישן על זה.
כולם מתעצבנים מדברים...
תחשוב על זה בבוקר
כולם מתעצבנים מדברים...
תחשוב על זה בבוקר
תפרוק את זה עם חברים אבל כדי שלא יתחילו להיות כזה למה הוא מדבר רק על עצמו אז תגיד שאתה מודע לזה ושלא יעלבו ואתה פשוט צריך לפרוק, לא שידברו רק עליך
שואל השאלה:
את יודעת לנחם d:
את יודעת לנחם d:
כוס מים
אל תגידו להירגע, בכל המקרים אומרים להירגע וכשמישהו מעוצבן הדבר האחרון שהוא צריך שיאמרו לו זה תירגע ואפילו אם זה בכוונה טובה, כשמישהו רותח מזעם הוא... פשוט כשמהצד של מישהו שעצבני אז ממש מעצבן שאומרים תרגע למשל בבית ספר ואומרים תספור עד 10...
תשלח לה הודעה קצרה של שאלה בלילה וישן טוב יותר כי אתה תדע שכנראה בבוקר היא תענה ולא תצטרך לחכות
תשלח לה הודעה קצרה של שאלה בלילה וישן טוב יותר כי אתה תדע שכנראה בבוקר היא תענה ולא תצטרך לחכות