6 תשובות
שואל השאלה:
היא כתבה
יש מילוי מקום אז אסור לי להגיד לך לבוא בעשר, תביני לבד ואימוגי כזה אז זה אומר שלא יקרה כלום אם אני אבוא בעשר אני מניחה
אנונימית
נכון,את תחליטי אן ללכת או לא
בודקים אבל אף אחד לא מיחס לזה חשיבות אל תבואי
ממ,אל תבואי אם את לא רוצה ואם יעשו חיסור תאשימי את המורה:)
לא חןשבת
לא , המורות האלה לא נותנות... (ככה זה אצלי)