12 תשובות
סתמי תפה לא מצחיק^
קרה לי, זה כמו דקירות נכון?
זה עובר...
יש מצב זה מקורונה
כן קורה לי כשאני מתאמן אחרי הרבה זמן שלא
אולי זה כי התאמנת או משהו?
איזה כאב? דקירות? זרמים?
אנחנו גם לא רופאים כן? אף אחד פה
אבל קןרה לי גם ךפעמים, בד"כ זה כאב שרירי
שואל השאלה:
לוחץ כזה
שאני נושם כואב לי
אתה מעשן? מתי זה התחיל? כל כמה זמן זה כואב?
שואל השאלה:
התחיל באימון כדורסל אבל בדרך כלל שזה קורה זה גג שלוש שעות
שואל השאלה:
מה פתאום מעשן
שואל השאלה:
זה לא קבוע אבל אני מכיר את הכאב הזה
אז כנראה משהו שרירי אם זה לא קשור לריאות עצמן
זה כאב כאילו נתפס השריר? כאב באיזור הריאה עצמה? יותר נמוך
אז שמע, כדאי שץבדוק את זה
כנראה זה לא רציני אבל תמיד עדיף לבדוק
ואל תשכח אני לא רופא, פשוט יש לי טיפה נסיון עם הנושא הספציפי הזה
זה נקרא תעוקת חזה
בדרך כלל זה לא יותר מרבע שעה אבל בגלל שאתה אחרי אימון כנראה זה יותר, זה לא מסוכן וזה קורה להרבה אבל מן הסתם אני לא רופאה אני רק אומרת לפי הסימנים ככה זה נראה
אנונימית