3 תשובות
כשתמצאי את התשובה תגידי לי גם
שימי פלייליסט של sleep בספוטיפיי או יוטיוב, לי זה תמיד עוזר
מבינה אותך לגמרי זה חרא של דבר.
תנסי לשתות מים ולהרגע ולא להיות בטלפון.
מה שעוזר לי זה לדמיין איזשהי סיטואציה טובה, ולהירדם ככה. במקום שעות להרגיש רע.
אם זה לא עוזר תנסי לעשות משהונשירגיע אותך, ומוזמנת גם לדבר איתי אם בא לך.