2 תשובות
בדרך כלל חוגגת אבל
השנה לא עשיתי משהו יותר מידי חוץ מלהיות עם חברות
השנה לא עשיתי משהו יותר מידי חוץ מלהיות עם חברות
חוגגת עם המשפחה וחושבת מחשבות עמוקות על החיים.
באותו הנושא: