4 תשובות
בדרך כלל הולכת לאנשיהו עם חברות אבל השנה לא עשיתי כלום
בדרכ יוצאת עם חברות ועושה משהו עם המשפחה
השנה אני לא יודעת אם אני אוכל לחגוג רגיל
אני מתכנן לקבל הרבה יותר מתנות מהיום הולדת שהיה לי .
אנונימי
בימי הולדת שלי אני חוגגת רגיל עם חברים קרובים לא משהו מיוחד
חוץ מגילאים שבאמת יש סיבה לחגוג לפי דעתי שזה
12 בת מצווה
16 סוויט סיקסטין
18 חוקית חח
וכח השאר אני נראלי אחגוג רגיל