9 תשובות
לא יפה לעשות ככה
ולא יפה שהם לא מזמינים אותך לכי עם חברים אחרים
ומותר להם
ולא יפה שהם לא מזמינים אותך לכי עם חברים אחרים
ומותר להם
אז לא הזמינו אותך מה קרה
למה להרוס לאחרים
למה להרוס לאחרים
אני מקווה בשבילך שזה לא חוקי
זה קצת מוגזם לא הייתי דופק אותם למרות שהם מניאקים
שואל השאלה:
הבעיות שלי? הם באו אליי ובמקום להיות איתי הם מדברים על זה שהם עושים ואומרים לי "עזבי את לא מוזמנת"
אותי תמיד מנצלים ונמאס לי מזה
תענו על השאלה או שתעופו לאונן
הבעיות שלי? הם באו אליי ובמקום להיות איתי הם מדברים על זה שהם עושים ואומרים לי "עזבי את לא מוזמנת"
אותי תמיד מנצלים ונמאס לי מזה
תענו על השאלה או שתעופו לאונן
אנונימית
כן כן תדווחי
אם הם לא מחוסנים אז אני חושבת שאסור
בכל מקרה תדווחי לול יא קווין
אם הם לא מחוסנים אז אני חושבת שאסור
בכל מקרה תדווחי לול יא קווין
לא
לפי ההגבלות אפשר עד 20 איש
לפי ההגבלות אפשר עד 20 איש
מותר להם אין לזה הגבלות וחוץ מזה לא יעשו להם כלום
אז תתרחקי מהם
זה לא חברים אמיתים מצטערת
לא יעזור לך לנקום ולקנא זה סתם יעשה לך רע פשוט תחליפי חברים
או תארגני משהו אחר
זה לא חברים אמיתים מצטערת
לא יעזור לך לנקום ולקנא זה סתם יעשה לך רע פשוט תחליפי חברים
או תארגני משהו אחר
באותו הנושא: