6 תשובות
אם זה היומולדת שלי או איזשהי מסיבה לכבודי אני משלמת אבל אם קבענו לאכול אצלי אז מתחלקים
בדרך כלל ההורים שלי מציעים להזמין פיצה אבל אצל כל אחד זה שונה .. אם זאת הבעיה הכסף אז לכו לאכול במסעדה וככה כל אחד ישלם על עצמו
תלוי מה וכמה
אם זה פיצה ומזמינים מגש או שניים אז אני אשלם, אם זה סושי או המבורגר כל אחד משלם על המנה שלו.
אם זה פיצה ומזמינים מגש או שניים אז אני אשלם, אם זה סושי או המבורגר כל אחד משלם על המנה שלו.
כל אחד מביא כסף ומתחלקים
מתחלקים
מתחלקים
באותו הנושא: