4 תשובות
קודם כל, זה בסדר
יש כאלו שלומר פחות בא להם בקלות ולהראות יותר
בכל אופן, אתה יכול לכתוב להם על פתקים קטנים
יש כאלו שלומר פחות בא להם בקלות ולהראות יותר
בכל אופן, אתה יכול לכתוב להם על פתקים קטנים
מסכים איתך שזה מביך להגיד ככה למשפחה שאתה אוהב אותם.
אולי תנסה להגיד לאמא (או למישהו שאתה מרגיש קרוב במיוחד) שלך ביום הולדת שלה אני אוהבך אותך, ככה תראה שזה לא כל כך נורא ואולי ככה זה יגרום לך להיפתח גם בפני שאר המשפחה
אתה גם לא חייב להגיד שאתה אוהב אותם, אתה יכול להגיד משהו כמו: אני אוהב את איך שאתה איכפתי/אחראי וכו' (תגיד להם מה אתה אוהב בהם)
זה מדהים שאתה רוצה להראות למשפחה שלך שאתה אוהב אותם, זה לא מובן מאליו
אולי תנסה להגיד לאמא (או למישהו שאתה מרגיש קרוב במיוחד) שלך ביום הולדת שלה אני אוהבך אותך, ככה תראה שזה לא כל כך נורא ואולי ככה זה יגרום לך להיפתח גם בפני שאר המשפחה
אתה גם לא חייב להגיד שאתה אוהב אותם, אתה יכול להגיד משהו כמו: אני אוהב את איך שאתה איכפתי/אחראי וכו' (תגיד להם מה אתה אוהב בהם)
זה מדהים שאתה רוצה להראות למשפחה שלך שאתה אוהב אותם, זה לא מובן מאליו
זה ממש בסדר לדעתי, רוב האנשים לא באמת אוהבים אם המשפחה שלהם בגלל האופי של הבן אדם, הם אוהבים בגלל שהם משפחה
לכל אחד יש דרך שונה להראות אהבה הכל בסדר
באותו הנושא: