3 תשובות
חבל
אני יודע שזה קשה ולפעמים אתה צריך את השקט שלך אבל תתן מעצמך גם מחוץ לשירות שלך בשביל אנשים אחרים שגם להם קשה במסגרת הזאת
מעבר לזה אתה יכול להגיד שיש לך סידורים בדרך ושאתה סוטה מהמסלול
אני יודע שזה קשה ולפעמים אתה צריך את השקט שלך אבל תתן מעצמך גם מחוץ לשירות שלך בשביל אנשים אחרים שגם להם קשה במסגרת הזאת
מעבר לזה אתה יכול להגיד שיש לך סידורים בדרך ושאתה סוטה מהמסלול
תגיד שאתה פחות אוהב או שאתה מעדיף לנסוע לבד או שאתה חייב הביתה מהר או שאתה נוסע לאנשהו לפני שאתה מגיעה הביתה
חח אסור לחיילים מילא לתפוס טרמפים
תראה את מה שאתה עושה כשליחות
תראה את מה שאתה עושה כשליחות
אנונימית
באותו הנושא: