11 תשובות
דברי איתו
מה את הכלבלבה שלו? היחסים שלך פגומים כשהוא מתעצבן עלייך ומגביל אותך בדברים בסיסיים שכאלו.
עוד מעט הוא יגביל אותך במספר הנשימות
הוא ממש לא צודק למה מה קרה שהוא יחליט עלייך הייתי לוקחת אותו לשיחה רצינית על זה ואם הוא ממשיך ככה נפרדת מיד
תנסי לדבר איתו ואם זה לא עוזר להפרד כי זה זוגיות לא בריאה
חבר, בן זוג וגם גבר שאליו את נשואה בכללי, לא יכול להחליט לך ולכעוס עלייך על משהו כמו לצאת. הוא לא אבא שלך, אין לו זכות לבוא אלייך בדרישות כאלו ולכעוס שאת נפגשת עם אנשים או פשוט יוצאת כדי לעשות דברים. העובדה שהוא כועס, רב איתך ועושה לך רגשות אשם מראה שככה הוא חושב, שהוא חושב שהוא שולט עלייך ושהוא צריך לתת לך רשות מה לעשות ולא לעשות. וזאת - לא זוגיות. זה יחסי הורה-ילד.
תיפרדי ממנו בבקשה. כי זה יכול רק להסלים עם הזמן.
זרקי את החבר
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה על העזרה אני אדבר איתו אני חושבת שזה באמת לא טוב בשבילנו (:
אנונימית
תיפרדי ממנו עכשיו!!!!!! מיד.
בדיוק ככה מתחיל האלימות כלפי נשים.
הוא קנאי בצורה לא רגילה.
עכשיו לא ניתן לדעת אבל נשמע שזה יכול להתפתח לקשר אלים.
תעשי חושב עם עצמך האם באלך קשר מרחיק מהסביבה או אלים.
נראה לי לפי השאלה שאת מבינה מה צריך לעשות אבל קשה לך לקבל את זה.
מבקש ממך לצפות בסרטונים האלה
זה נשמע כמו התחלה של מערכת יחסים מסוכנת. תצפי בסרטונים ותראי אם את מזהה משהו לפני שזה נהיה מאוחר מידי.
זה החלק השני.
זה סרטונים מעניינים ואני מאמין שהם ממש יעזרו לך
בבקשה תצפי בהם ואל תתעלמי כי זה יכול לחסוך לך המון בעיות